Karolina Wesołowska z branżą marketingową związana jest od ponad 12 lat. Doświadczenie
w prowadzeniu zespołów marketingowych zdobywała w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach, łącząc skutecznie marketing tradycyjny z najnowszymi trendami digital. Przez ostatnie 3 lata związana była ze szwajcarską marką Hoval, w której początkowo zajmowała się budową strategii i zespołu marketingowego na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej, a następnie jako Content Marketing Manager odpowiadała za działania contentowe w kanałach online i social media dla Europy Zachodniej. Wcześniej na stanowisku Dyrektora Marketingu w Celma SA, przeprowadziła skuteczny rebranding marki oraz była pomysłodawcą i realizatorem akcji Celma Pomaga. Przez ponad 4 lata zarządzała wizerunkiem firmy Immergas Polska, nadzorując działania ze wszystkich obszarów marketingu.
Zobacz również
„Przed nami wiele wyzwań, to będzie bardzo ciekawy rok. Bierzemy się ostro do pracy, by podkreślić rolę marki Paradyż, jako lidera rynku materiałów wykończeniowych. Nasze zadania zrealizujemy w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacji, niestandardowe pomysły i rzetelne dane. Będziemy jeszcze bliżej Klientów, zarówno tych końcowych jak i biznesowych”. – mówi Karolina Wesołowska
Nowa Dyrektor Marketingu Grupy Paradyż jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]