Nowy gracz na rynku reklamy efektywnościowej

Grupa click community otwiera nową dywizję click performance odpowiedzialną za reklamy rozliczane w modelu efektywnościowym.
O autorze
1 min czytania 2015-09-21

Zmiana to drugie imię Internetu. Nowe możliwości reklam, wciąż ulepszane modele aukcyjne oraz programy partnerskie to wyzwania zarówno dla reklamodawców, jak i agencji. Aby jak najlepiej wykorzystać ten potencjał dla swoich klientów agencja click community otwiera nową dywizję – click performance.

Na czele nowego podmiotu stoi Paweł Jóźwik – General Performance Manager. Jak sam mówi:
“Centralnym punktem oferty będą Social Ads. Wierzymy, że to najskuteczniejsza reklama. Odbiorcy nigdzie indziej nie spędzają tyle czasu i nie dzielą się tyloma informacjami co w mediach społecznościowych. Dzięki temu wiemy o nich jeszcze więcej i możemy dobrać komunikat pod ich ściśle sprecyzowane zainteresowania i zachowania. To pozwala nam znacznie podnieść wyniki konwersji. A możliwości znalezienia określonej grupy docelowej są ogromne – Social Ads to nie tylko ‪Facebook‬, ale także reklama na LinkedInie, Twitterze, Pinterescie, YouTube’ie, Spotify, a także na Instagramie.”

Mimo niewielkiego stażu dywizja click performance może pochwalić się już znaczącymi efektami wypracowanymi dla swoich klientów. W ofercie oprócz reklamy efektywnościowej w mediach społecznościowych znajduje się pozycjonowanie, reklama AdWords, e-mail marketing, programy partnerskie oraz Marketing Automation oparty o autorskie narzędzie. Jej powołanie to pierwszy krok na drodze do stworzenia zintegrowanej agencji digitalowej click network. Za cały projekt odpowiada Magdalena Kudłacz, Product & Strategy Manager.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj