Firma Straal ogłosiła dzisiaj oficjalnie rozpoczęcie działalności na polskim rynku. Dotychczas rozwiązania Straal dostarczane były biznesowi w modelu white label lub na podstawie rekomendacji partnerskich. Teraz firma otwiera się na szerokie grono klientów – w szczególności podmiotów działających w modelu subskrypcyjnym, graczy z obszaru transgranicznego e-commerce, dostawców oprogramowania typu SaaS (Software as a Service) oraz wszystkie przedsiębiorstwa planujące szybką ekspansję międzynarodową.
Spółka przygotowała dla polskiego biznesu kompleksowy pakiet rozwiązań umożliwiających:
Zobacz również
- akceptację płatności kartowych (jednorazowych, automatycznych oraz one-click),
- akceptację płatności realizowanych za pomocą przelewów SEPA Direct Debit,
- łatwe tworzenie planów subskrypcyjnych i zarządzanie nimi,
- optymalizację transakcyjną (m.in. inteligentne obciążanie cykliczne kart nastawione na maksymalizację ściągalności należności abonamentowych),
- pogłębioną analitykę i raportowanie (intuicyjny, elastyczny panel analityczny),
- skuteczną ochronę przed fraudami płatniczymi,
- zapewnianie doskonałego, spójnego doświadczenia zakupowego w kanałach online, mobile i offline (przejrzyste API, przyjazne SDK dla deweloperów)
Wyzwania, przed jakimi biznes staje w dobie ekonomii subskrypcji, ekonomii współdzielenia i stale rosnących oczekiwań konsumentów wymagają wprowadzania przez firmy rozwiązań zorientowanych na maksymalizację efektywności – wyjaśnia Michał Jędraszak, Chief Operating Officer, Straal. Tak, jak autonomiczny samochód musi być w stanie bezpiecznie pokonać nawet najbardziej skomplikowaną trasę w gęstym ruchu ulicznym, tak nowoczesna bramka płatnicza musi automatycznie dbać o ściągalność należności, chronić firmę przed oszustami, realnie przyczyniać się do zwiększania jej skuteczności biznesowej. Straal jest odpowiedzią na wyzwania nowoczesnego handlu w Polsce i na całym świecie – dodaje Michał Jędraszak.
Zarówno firmy z obszaru tradycyjnie rozumianego e-commerce, jak i podmioty zwyczajowo uważane za „niekompatybilne” z handlem online coraz częściej decydują się dziś na operowanie w modelu subskrypcyjnym i automatyczne pobieranie płatności od swoich klientów. Rozwiązania oferowane przez Straal mają za zadanie pomóc im odnieść maksymalne korzyści z działania w takim trybie. Ekonomię subskrypcji w percepcji polskich konsumentów opisano szeroko w raporcie pt. „Subskrypcje PL”, który firma Straal opublikowała podczas dzisiejszej konferencji prasowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]