Nowojorskie smaki w kuszącej, obniżonej cenie promowane będą w TV, radiu, internecie, a także w kanałach social media marki.
Kreacje kampanii śmiało nawiązują do atrybutów amerykańskiej kultury i tętniącego życiem Nowego Jorku. Na nośnikach reklamowych pojawiają się więc drapacze chmur, światła reflektorów i Statua Wolności. W centrum zainteresowania są oczywiście gwiazdy kampanii – wypełnione świeżymi warzywami i sycącym mięsem sandwicze B.L.T. i Italian B.M.T.®.
Zobacz również
Ten pierwszy jest sandwiczem dobrze znanym w anglosaskiej kulturze. Jego receptura (B – bacon, czyli bekon, L – lettuce, a więc sałata i T – tomato, pomidor) ma wielu zagorzałych wielbicieli. B.M.T. z kolei, tłumaczony jako Biggest, Meatiest, Teastiest (czyli większy, bardziej mięsny, jeszcze smaczniejszy), celowo przywołuje skojarzenia z nowojorskim metrem i trasą Brooklyn Manhattan Transfer.
Do kuszącej atmosfery Nowego Jorku nawiązuje spot w kampanii telewizyjnej. Ma on postać animacji rysunkowej 2D, stworzonej na bazie animacji 3D. – To forma, której nie próbowaliśmy wcześniej. Zależało nam, aby pozytywnie zaskoczyć naszych fanów i pokazać im świeże spojrzenie na markę – mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki.
Film prezentuje widzom najbardziej rozpoznawalne miejsca Nowego Jorku z lotu ptaka, jednocześnie odkrywając kolejne składniki wybornego sandwicza. Kolejno pojawiają się plastry salami, pikantne pepperoni, szynka i chrupiące warzywa. Amatorzy kulinarnych podróży rozsmakowują się nie tylko w Nowym Jorku, ale też w soczystym i kuszącym Italian B.M.T.®. Istotną rolę odgrywa w klipie muzyka, która przywołuje w pamięci popularne w USA jazzowe standardy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach kampanii New York Favourites zaplanowane są emisje spotów w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych i radiowych, a także szeroko zakrojone działania w internecie. W przestrzeni miejskiej pojawią się citylighty i frontlighty, amatorów sandwiczy będą również kusić dedykowane smartfonom notyfikacje mobilne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreacje kampanii i obsługę marki SUBWAY® w zakresie e-PR i social media odpowiada agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.