…ich ulubionych dań, dla równie prawdziwych ludzi zgłodniałych pysznej kuchni. I inspiracji, które będzie łatwo wprowadzić w życie – ugotować u siebie bez poczucia „ja na pewno tak nie potrafię”. Ile razy tak myśleliście? Ale ile razy mieliście blokadę – „przecież mi to się nie uda”?
Z takiego założenia wyszli twórcy kanału Kitchen Casting (obecnego na Facebooku, Instagramie, Youtube i stronie www.kitchencasting.pl). Kanał promować ma kucharzy amatorów – uwielbiających gotować i chcących podzielić się ze światem swoimi przepisami i swoimi popisowymi daniami, którzy nie mieli do tej pory do tego miejsca i też trochę się tego bali. Dla nich właśnie jest Kitchen Casting, gdzie codziennie można zobaczyć nową twarz, nową historię i nowy przepis. A Kitchen Casting nie dość, że jest fair, bo płaci każdemu od razu gotówką (Tak. KAŻDEMU. Kitchen Casting to nie konkurs, każdy dostaje 500 zł za przygotowane danie i nakręcone video, a dodatkowo wszyscy mają szansę zostać autorami najpopularniejszego video w miesiącu i w zamian za to odwiedzić Kitchen Casting ponownie i ugotować coś pysznego tym razem za 5000 zł!), to zapewnia przede wszystkim to, co najczęściej nieosiągalne dla zwykłego człowieka: profesjonalną produkcję video, profesjonalną promocję na swoich kanałach i organiczne zasięgi komunikacyjne budowane za pomocą społeczności skupionej wokół marki. Firma ma swoją siedzibę w Warszawie, ale już teraz odwiedzają ją miłośnicy gotowania z całej Polski. Pachnie świeżością? Zdecydowanie, bo demokratyczne podejście do gotowania, to jest mikrotrend, który ma wielką przyszłość.
Zobacz również
Jak na tym mogą skorzystać marki i marketerzy? Tutaj pojawia się Melting Pot, który odpowiedzialny jest za doradztwo strategiczne, zarówno marketingowe, jak i komunikacyjne projektu oraz za pomoc przy nawiązaniu współpracy z podmiotami zainteresowanymi kooperacją marketingową i promocją swoich marek na kanale Kitchen Casting. Co równie ważne Melting Pot odpowiedzialny jest także za najnowszy przepis na autorskie chilli con carne – do zobaczenia oczywiście na Kitchen Casting.
Melting Pot Brand Consulting i Strategie marek działa na rynku od roku 2012. Powstał z inicjatywy Radosława Kaczmarka i Wojtka Walczaka. Melting Pot specjalizuje się w doradztwie marketingowym, strategicznym i komunikacyjnym dla takich marek jak: Hortex, Vision Express, Mennica Developer czy Aviva oraz wsparciem dla czołowych agencji komunikacyjnych takich jak PZL, Walk, Loyalty Point, They.pl, Opcom czy San Markos.
W roku 2016 i 2017 Melting Pot nagrodzony został dwoma statuetkami Mixx Awards, nagrodą główną w konkursie KTR, nagrodą główną Golden Arrow, mieczem na konkursie KTR oraz nominacją do nagrody Effie za kampanie #łapjaja oraz Dopasowani Kompani dla Fundacji Zwierzęca Polana.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zainteresowany współpracą z Kitchen Casting? Pisz na [email protected] lub wyślij wiadomość na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing