Umowa rozbudowuje współpracę o nowe świadczenia, m.in. dodatkową powierzchnię reklamową podczas meczów oraz wspólne akcje w social mediach.
„Ekstraklasa i OSHEE to wyjątkowo dynamicznie rozwijające się marki, poszukujące nowych wyzwań i obszarów rozwoju. Nowy kontrakt pokazuje, że łączy nas więcej niż piłka i jestem przekonany, że dzięki tej współpracy i wspólnie budowanym wartościom, marka OSHEE uzyska jeszcze silniejszą pozycję w świecie sportu.” – mówi Dariusz Marzec, Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A.
Zobacz również
„Prestiżowe rozgrywki Ekstraklasy z roku na rok wzbudzają coraz większe zainteresowanie wśród sponsorów. Nasza zaledwie półroczna współpraca pokazała, że to nie tylko profesjonalna liga piłkarska, ale też nowoczesna platforma promocji marki sponsora. Naszym wspólnym celem jest szerokie propagowanie aktywności sportowych, dlatego też postanowiliśmy podpisać nowy kontrakt, dający nam jeszcze więcej możliwości takiego działania” komentuje Dariusz Gałęzewski, Prezes Zarządu OSHEE.
W ramach nowego kontraktu promowana będzie marka OSHEE oraz nowa napój energetyczny O by OSHEE. Podobnie jak przy poprzedniej umowie w ramach pakietu, partner może wykorzystywać swoje logo wraz z logotypem EKSTRAKLASY oraz herbami wszystkich 16 klubów m.in. na etykietach napojów dedykowanych współpracy z EKSTRAKLASĄ, które na rynku są dostępne od grudnia ubiegłego roku. Marka OSHEE będzie widoczna podczas meczów na bandach LED, banerach zawieszanych na bramkach w tracie przerw oraz przy ławkach rezerwowych. Dodatkowo logotyp firmy pojawi się podczas transmisji na grafikach, m.in. przy podpisach zawodników i trenerów. OSHEE pojawi się także na stronie
www.ekstraklasa.org na belce sponsorskiej przeznaczonej dla partnerów EKSTRAKLASY oraz w działaniach w kanałach social media. Kontrakt został podpisany do czerwca 2019 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing