Dotychczasowy wizerunek wódki BOLS Platinum zdezaktualizował się, a marka potrzebowała nowego pomysłu na mocne zaznaczenie swojej obecności na rynku. W odpowiedzi na potrzeby brandu, Agencja Kreatywna BE7 stworzyła key visual „PlatyNowy Król Smaku”.
Głównym wyzwaniem, przed którym stanął zespół kreatywny koordynowany przez Adama Diakowskiego – Creative Directora BE7, było opracowanie nowej odsłony marki, dopasowanej do aktualnego insightu. „PlatyNowy Król Smaku” doskonale prezentuje nową strategię komunikacji marki BOLS Platinum.
Zobacz również
„Potrzebowaliśmy zmian, które w pełni oddadzą to, kim naprawdę jesteśmy. Razem z Agencją BE7 udało nam się zrealizować tę wizję. Przygotowany key visual od razu uznaliśmy za strzał w dziesiątkę. Przy wyborze agencji kierowaliśmy się przede wszystkim wysoką jakością realizacji i kreatywnym spojrzeniem na nasz produkt. Bardzo szybko poczuliśmy, że wizerunek lwa o platynowej sierści idealnie odzwierciedla nowe podejście do prezentacji marki”. – podkreśla Kamil Jędrzejewski, Brand Manager BOLS Platinum.
Nowym symbolem marki BOLS Platinum został majestatyczny lew o platynowej sierści i krystalicznie niebieskich tęczówkach. Dobór koloru i zwierzęcia nie jest przypadkowy. Elementy key visuala łączą w sobie zapewnienie nowości (PlatyNowy) oraz manifestują najważniejsze cechy produktu (konkurencyjny, mocny, pewny siebie, premium). „Przekaz zbudowany został na głęboko zakorzenionym w umyśle każdego z nas archetypie lwa. Wizerunek unikatowego, niebieskookiego króla zwierząt o platynowej sierści jest personifikacją esencji marki. Odzwierciedla takie cechy brandu jak: silny charakter, odwaga i niepodważalna pozycja lidera”. – mówi Marcin Jasiński Managing Director BE7.
W ramach realizacji koncepcji kreatywnej, Agencja BE7 opracowała także materiały wspierające sprzedaż w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Nowa odsłona marki została już zaprezentowana na fanpage’u BOLS Platinum. W kwietniu bieżącego roku na półkach sklepowych pojawią się także eleganckie giftboxy opatrzone wizerunkiem PlatyNowego Króla Smaku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
BOLS Platinum obok takich brandów jak Żubrówka, Soplica, Grant’s czy Carlo Rossi należy do CEDC International. Współpracę z Agencją Kreatywną BE7, specjalizującą się w całościowym kreowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych, CEDC rozpoczęła w styczniu b.r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing