Nowy magazyn custom publishing na rynku

#friscofresh – to tytuł nowego bezpłatnego miesięcznika custom publishing wydawanego przez internetowy supermarket Frisco.pl. Znajdują się w nim treści o charakterze kulinarnym
O autorze
1 min czytania 2015-10-26

– przepisy, porady, relacje z ciekawych wydarzeń związanych z gotowaniem, a także reportaże, felietony czy wywiady z uznanymi postaciami ze świata kuchni. Drukowana wersja magazynu w nakładzie 8 tys. szt. będzie dostarczana klientom Frisco.pl, a także dystrybuowana w 400 kawiarniach i restauracjach w Warszawie. Publikacja jest również udostępniania w formie elektronicznej. 

Poprzez ten magazyn chcemy budować relacje z naszymi klientami, a jednocześnie pokazać im, co mamy do zaoferowania we Frisco. A jest to przede wszystkim szeroki asortyment produktów, również świeżych, z dowozem prosto do domu, za którymi stoi wysoka jakość w rozsądnej cenie. Działając wyłącznie w internecie, bez zaplecza hipermarketów, ściśle współpracujemy z dostawcami, by każdego dnia do klientów trafiały świeże warzywa, owoce czy ryby. Ta jakość w dużym stopniu wyróżnia nas na rynku, co mam nadzieję, również będzie można dostrzec czytając #friscofresh – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Pierwszy numer magazynu #friscofresh poświęcony jest tematyce fantazji. Pojawiają się w nim smaczne przepisy bazujące na produktach dostępnych we Frisco, m.in. na kokosowy pudding chia z mango, coq au vin czy zupy z dyni. Na czytelników czeka też artykuł o Japonii i jej fascynującej sztuce kulinarnej, wywiad z Kurtem Schellerem oraz felieton autorstwa Aleksandra Barona – szefa kuchni restauracji Solec 44. Na łamach magazynu znalazł się również reportaż z wizyty w ekologicznym gospodarstwie rolnym Pana Ziółko. Z pierwszego wydania można się też dowiedzieć, jakie jest ostatnie kulinarne odkrycie Agaty Wojdy prowadzącej lokal „Opasły Tom”, a także co wydarzyło się podczas zorganizowanych ostatnio warsztatów z cyklu #friscofresh. W trakcie tych spotkań uczestnicy gotują z wykorzystaniem produktów z Frisco, a w efekcie powstają relacje zawierające przepisy od najlepszych polskich szefów kuchni. Tym razem warsztaty poświecone były karczochom. Poprowadził je w Studiu Smolna 8 uznany szef kuchni Witek Iwański.

– Wydając nasz nowy magazyn #friscofresh chcemy wprowadzić rodzimy content marketing na całkowicie nowy poziom. Jesteśmy przekonani, że nietuzinkowa szata graficzna, wyjątkowe przepisy, trafne recenzje i ciekawe autorskie treści spodobają się wszystkim czytelnikom i zachęcą ich do regularnego korzystania z Frisco.pl – dodaje Magdalena Grzebyk, customer engagement director we Frisco.pl i redaktor naczelna magazynu #friscofresh.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing