Nowy Marketing Manager i Distribution Channel Manager w zespole TP-Link Polska

Od 1 sierpnia 2017r. skład zespołu TP-Link w Polsce powiększył się o dwie osoby. Stanowisko Marketing Managera objęła Monika Mendygrał. Do jej obowiązków należeć będzie planowanie i koordynacja działań marketingowych należącej do TP-Linka marki Neffos.
O autorze
1 min czytania 2017-08-24

Monika Mendygrał związana była wcześniej z firmą ASUS, gdzie w latach 2012-2015 odpowiadała za działania PR produktów komponentowych, a od 2016 r. telefonów, laptopów i tabletów. Doświadczenie zdobywała również pracując w agencji Multi Communications w latach 2005 – 2012.

Do zespołu TP-Link na stanowisko Distribution Channel Manager dołączył również Robert Kulasiński. Podczas swojej drugiej przygody z firmą, Robert będzie odpowiedzialny za rozwój i implementację strategii sprzedaży produktów konsumenckich w kanale dystrybucyjnym i resellerskim. Zastąpi na stanowisku Zdzisława Kaczyka.

Robert Kulasiński pracował już dla TP-Link Polska w latach 2014-2016 na stanowisku Channel Account Executive. Odpowiadał za budowę i rozwój kanału sprzedaży zaawansowanych produktów dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przez ostatni rok Kulasiński był związany z Nelro Data SA, gdzie odpowiadał za rozwój sprzedaży i koordynację działu handlowego. Pracował również dla takich firm jak Netgear Polska czy Arrow Electronics.

Intensywny rozwój naszego portfolio produktowego stawia przed nowymi członkami zespołu mnóstwo wyzwań. Obecnie TP-Link to nie tylko urządzenia sieciowe. Wprowadzamy na rynek rozwiązania smart home, akcesoria i smartfony naszej marki Neffos” – mówi Felix Wang, General Manager TP-Link Polska. „Wierzę, że Monika i Robert doskonale poradzą sobie z zadaniami, które wiążą się z debiutem nowych grup produktowych na polskim rynku” – podsumowuje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj