Odświeżona szata graficzna, szybszy dostęp do najważniejszych informacji, wyszukiwarka bankomatów w telefonie, intuicyjna, wygodna porównywarka kont, prostsze logowanie oraz dostosowanie do przeglądania na urządzeniach mobilnych – to tylko część ułatwień, jakie K2 wprowadziło w nowym serwisie internetowym banku.
Jego budowa była ogromnym przedsięwzięciem – 15 000 podstron do ułożenia, dopasowanie ich do wszystkich urządzeń mobilnych, optymalizacja serwisu pod kątem SEO, wreszcie – przystosowanie strony do różnych grup odbiorców – w tym także osób niedowidzących – sprawiły, że jeden z największych banków w Europie Środkowo-Wschodniej stał się jeszcze bardziej przyjazny swoim klientom.
Zobacz również
Serwis został zaprojektowany i wykonany w technologii Responsive Web Design, która umożliwia wygodny odczyt serwisu na wszystkich urządzeniach mobilnych. Dodatkowo strona jest w całości dostępna za pomocą protokołu SSL, zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa danych.
Prace nad projektem prowadzone były przy użyciu metodyki Agile, która pozwoliła elastycznie zarządzać działaniami dedykowanych zespołów i dostarczyć nowy portal zgodnie z założonym wstępnie terminem.
Nowy serwis dostępny pod adresem: www.pkobp.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przewodnik po nowym serwisie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Video prezentacja nowego serwisu: