Aplikacja potrafi zasugerować szereg zmian: od wielkości bidu po zawężenie lub rozszerzenie grupy docelowej. FastTony.es sama wskazuje na przykład, jak określona grupa klikała w podobne reklamy i na tej podstawie proponuje, jakie zmiany należy wprowadzić, by osiągnąć lepsze wyniki.
Z aplikacją Fasttony.es masz możliwość obsługi wszystkich przypisanych do użytkownika kont reklamowych, Już samo to sprawia, że aplikacja stanowi łakomy kąsek dla pracowników agencji, freelancerów czy wszystkich osób obsługujących różne kampanie na kilku kontach jednocześnie lub jedną kampanię w ramach różnych kont.
Zobacz również
Ciekawą opcją jest możliwość uruchomienia zabezpieczenia aplikacji PINem. Kod dodaje pewności, że w razie utraty telefonu nikt niepowołany nie dostanie się do naszych kampanii. W przypadku kradzieży dzięki zabezpieczeniu PINem złodziej nie dobierze się do naszego numeru karty kredytowej i kodu CVC, a ponadto – z bardziej humorystycznych, aczkolwiek prawdopodobnych zdarzeń – możemy bez obaw dać telefon do zabawy dziecku, mając pewność, że nie popsuje nam przypadkiem ustawień reklam.
Na podstawowym poziomie – obsługi kampanii – aplikacja FastTony.es pozwala na przykład jednocześnie włączać lub wyłączać wszystkie reklamy w ramach kampanii, analizować statystyki (ilość akcji, kliknięć, wyświetleń filmu, itd.) czy edytować ustawienia poszczególnych reklam (w tym wielkość bidu!). Podsumowanie konta pozwala błyskawicznie zorientować się w średnich kosztach CPM czy CPLC, dzięki czemu łatwiej podjąć decyzję o wprowadzaniu zmian. Obsługa aplikacji jest szybka i prosta, a od każdej opcji dzieli nas jedynie kilka puknięć palcem.
Aplikacja jest bezpłatna i już dostępna w wersji na Androida, jak i urządzenia Apple. Na razie brak informacji o wersji na Windows Phone.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Aplikację można pobrać z linków poniżej:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Google play : http://goo.gl/TvSClP
Apple store: http://goo.gl/3Dlbvr