Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 18 września do 29 października br.
Najnowszy spot reklamowy marki prezentuje ulepszony system Ultramax, który doskonale sprawdzi się podczas codziennych czynności. – Vileda od 150 lat projektuje akcesoria do sprzątania tak funkcjonalnie, żeby ich użycie było proste, a codzienne porządki jeszcze szybsze i skuteczniejsze. Dzięki zaawansowaniu technologicznemu Ultramax jest idealnym pomocnikiem do wydajnego i komfortowego czyszczenia każdej powierzchni. To pierwszy mop płaski z bezdotykowym systemem wyciskania. Mycie odbywa się bez użycia siły i konieczności moczenia rąk – wyjaśnia Magdalena Jaklewicz, Specjalista ds. Marketingu marki Vileda.
Zobacz również
Spot reklamowy będzie można obejrzeć od 18 września do 29 października br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych. Przekaz wesprą również działania w Internecie: spoty i banery, Social Media, PR, POS. Symultanicznie w wybranych kanałach telewizyjnych prowadzone są działania product placement, które pozwalają zaprezentować praktyczne zastosowanie produktu i pokazać go w pozytywnych kontekstach. Zestaw Ultramax w użyciu będzie można zobaczyć m.in., w takich programach i serialach jak: Dzień Dobry TVN, Pytanie na śniadanie, Nasz nowy dom, Rodzinka.pl, Przyjaciółki. Dodatkowo od 18 września spoty będą wyświetlane w placówkach Medicover i LuxMed jako część większej kampanii o charakterze prozdrowotnym pt. „Wykurz kurz”.
Głównym celem szeroko zakrojonej kampanii jest pokazanie, że zestaw sprzątający Ultramax to innowacyjny produkt, który sprawia, że mycie wszelkich powierzchni odbywa się bez użycia siły.
Całość działań reklamowych koordynuje Spark Foundry, za działania PR odpowiada agencja Sfera Group.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing