Thierry Klupczynski z branżą handlową związany jest od kilkudziesięciu lat. W przeszłości pełnił różne funkcje kierownicze – był m.in. Szefem zakupów w kategorii „Świeże” we Francji czy Szefem zakupów sieci Intermarché i Spar, które wówczas na rynku niemieckim działały w ramach Grupy Muszkieterów. Ostatnie 15 lat poświęcił rozwojowi szyldu Intermarché na rynku polskim. W strukturach Grupy w Polsce pełnił takie funkcje jak: Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów czy członek zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché. Dodatkowo od 2010 roku z powodzeniem prowadzi sklep sieci w Gdańsku
Wśród znaczących osiągnięć nowego Prezesa można wymienić między innymi centralizację zakupów sieci we Francji, tj. zorganizowanie jednego centrum zakupowego dla wszystkich sklepów Intermarché w kraju; zakup oraz integrację z działalnością Grupy dwóch zakładów wędliniarskich, a także wprowadzenie do oferty Intermarché kilku marek własnych, takich jak Paturages, Monique Ranou czy Onno.