Magdalena będzie odpowiadać za całokształt działań marketingowych na rynkach: Adrii, CEE, GIC (Grecja, Izrael, Cypr), SEE, a także Ukrainy i CIS. Do jej obowiązków będzie należał nadzór nad wszelkimi zasobami marketingowymi w regionie, z zewnętrznymi agencjami włącznie.
Z firmą Logitech Magdalena Rosa jest związana już od 8 lat, zdobywając doświadczenie na kolejnych stanowiskach. Ostatnie cztery lata Magdalena Rosa spędziła w londyńskim oddziale firmy Logitech, gdzie zajmowała stanowisko Channel Marketing Managera UK & Ireland, a później awansowała na Category/Marketing Managera UK kategorii produktowej głośników Bluetooth marki Ultimate Ears.
Zobacz również
Kolejne dwa miesiące Magdalena będzie relokować się z Londynu do Warszawy. W pełni nowe obowiązki przejmie od 1 czerwca 2016.
Więcej informacji o firmie Logitech na logitech.com.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach