Spot będący częścią rozpoczętej wczoraj globalnej kampanii “It Starts With A Swipe” redefiniuje narrację, która przez lata narastała nie tylko wokół samej aplikacji, ale też sposobów randkowania czy nawiązywania relacji z innymi ludźmi.
Zaprezentowana w Wielkiej Brytanii reklama marki ma na celu ukazanie, że Tinder nie jest już aplikacją służącą jedynie do nawiązywania krótkoterminowych bądź zupełnie przypadkowych znajomości o charakterze romantycznym.
Zobacz również
Nagranie, w którym główną rolę gra dziewczyna o imieniu Ava, prezentuje jej przeprowadzkę do Londynu oraz proces poznawania nowych ludzi – właśnie dzięki Tinderowi. Poczynając od randki z Nathanem rzucającym wyzwanie konwencjonalnym normom randkowym, aż po randkę z Mayą, która okazuje się zdecydowanie lepsza w roli najlepszej przyjaciółki, a nie partnerki – kampania udowadnia, że aplikacja pozwala na nawiązywanie, ewoluowanie i rozwijanie różnych relacji, nie tylko tych romantycznych. Innym, równie ważnym przekazem jest to, że różne rodzaje relacji mogą rozwijać się w różny sposób i w różnym czasie – jednocześnie jest to zakwestionowanie przekonania o magicznym pojawieniu się natychmiastowych iskier i „miłości od pierwszego wejrzenia”.
– Tinder to najpopularniejsza na świecie aplikacja do poznawania nowych ludzi. Umożliwia nawiązanie kontaktu między ludźmi, którzy normalnie nigdy by się nie spotkali. W dzisiejszym świecie żadna relacja nie jest liniowa: jest pełna możliwości i szans samopoznania, i właśnie to chcieliśmy ukazać w naszej reklamie – przyznaje Joanna Pons, starszy dyrektor ds. marketingu Tindera w Europie Północnej.
Spot powstał we współpracy z W Communications, a za jego reżyserię odpowiada Jamie Whitby.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Brief otrzymałem krótko po zakończeniu długoletniego związku. Byłem naprawdę mile zaskoczony rodzajami doświadczeń i relacji, na nawiązanie których pozwala Tinder, a które nie mają jedynie charakteru romantycznego. Ten projekt od początku wydawał mi się jednym z lepszych i cieszę się, że miałem okazję przy nim pracować – powiedział Whitby.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: YouTube
PS Cinkciarz.pl i Tinder z kampanią promocyjną z okazji walentynek
Walentynkowa promocja w marketplace na portalu Cinkciarz.pl daje użytkownikom Tindera możliwość zakupu subskrypcji premium o 25 proc. taniej. Płatności w eStore fintechu w dowolnej z 28 walut są możliwe za pomocą systemu Cinkciarz Pay, w tym portfelem walutowym.
PS2 Użytkownicy Tindera mogą uświadamiać Rosjan o prawdziwej sytuacji w Ukrainie
Ruszyła akcja „To Russia From Love”, dzięki której posiadacze płatnych kont na Tinderze mogą dotrzeć do rosyjskich użytkowników z informacjami na temat wojny w Ukrainie. Autorzy inicjatywy non-profit chcą w ten sposób walczyć z dezinformacją za pomocą łatwo dostępnych narzędzi.