Nowy serwis CROPP od Engine w amsterdamskich klimatach

Wraz z pojawieniem się w salonach CROPP kolekcji jesień/zima, wystartował nowy serwis internetowy tej marki. Już po raz piąty przygotowała go agencja Engine, od kilku lat obsługującą ten brand.
O autorze
1 min czytania 2012-08-29

Kampania kontynuowana jest pod hasłem CITY RULEZ i ponownie inspirowana jest klimatem wyjątkowych miast. W zeszłym sezonie był to Stambuł, teraz czas na stolicę Holandii. Główną zawartość serwisu stanowią materiały z sesji zdjęciowej zrealizowanej właśnie w Amsterdamie. Bohaterowie sesji to piątka zwariowanych, młodych przyjaciół i … zdezelowana amerykańska furgonetka. Pełnoekranowe fotografie i klip filmowy (autorstwa Łukasza Ziętka) przewijają się na większości podstron witryny.

Do dyspozycji użytkowników oddany został interaktywny LookBook. Zawarte w nim zdjęcia posiadają hot spoty, dzięki którym możliwe jest zidentyfikowanie rodzaju i ceny każdego produktu. W ramach podstrony z kolekcjami, prezentowane są motywy najnowszych serii tematycznych. Możliwe jest również przejrzenie każdego modelu z osobna.

Autorzy serwisu, już na etapie projektowania, przywiązali dużą wagę to jego kompozycji wprowadzając subtelną nawigację nie zakłócającą przeglądania zawartości, starannie dobierając typografię i elementy graficzne. Serwis został również zoptymalizowany w taki sposób, aby osiągnąć najlepszy kompromis pomiędzy szybkością jego przeglądania a jakością materiałów zdjęciowych – bardzo ważnych w branży modowej.

Witrynę uruchomiono w 4 wersjach językowych – polskiej, angielskiej, czeskiej i po raz pierwszy w rosyjskiej. Rosja to obecnie najdynamiczniej rozwijający się rynek marki CROPP.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Engine współpracuje z marką CROPP od 2010 roku, jest odpowiedzialna za przygotowywanie jej serwisów www, bloga korporacyjnego, a także m.in. serii kampanii viralowych. Jedna z poprzednich realizacji Engine dla CROPP zdobyła Złotego Orła w kategorii „Kampania zintegrowana”.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing