Nowy serwis Grupy Lafarge od E_misja Interactive 360

E_misja Interactive 360 zbudowała nowy serwis dla Grupy Lafarge, lidera produkcji materiałów budowlanych.
O autorze
0 min czytania 2012-10-30

Agencja E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) pozyskała zlecenie w drodze przetargu. Zadaniem agencji było zbudowanie efektywnego kanału dotarcia do indywidualnych klientów marki Lafarge. Aby osiągnąć wyznaczony cel agencja zaimplementowała rozwiązania bazujące na występowaniu Efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline), w myśl którego klienci przed dokonaniem zakupu w tradycyjnych punktach dystrybucji dokonują aktywnego researchu danej kategorii produktowej w sieci i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe.

Serwis SolidnyDom został wyposażony w eksperckie treści zoptymalizowane pod kątem SEO, moduł edukacyjny „Akademia budowania”, oraz interaktywny moduł produktowy „Multimedialny Dom” w sposób przejrzysty i klarowny prezentujący zastosowanie produktów marki Lafarge przy poszczególnych etapach budowy domu.

E_misja Interactive 360 jest również odpowiedzialna za prowadzenie kampanii Performance marketingowej budującej jakościowy ruch na nowy serwis marki Lafarge.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj