Uruchomienie nowego serwisu korporacyjnego pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl to kolejne z zaawansowanych rozwiązań technologicznych wdrożonych przez Carrefour Polska w Internecie.
Nowy serwis korporacyjny Carrefour dostępny pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl w przystępny i przyjazny sposób prezentuje najważniejsze informacje na temat działalności firmy, w tym ekspansji omnikanałowej, strategii zrównoważonego rozwoju, oferty franczyzowej czy nieruchomości komercyjnych. Serwis posiada również zaawansowane rozwiązania dla osób poszukujących pracy oraz przedstawicieli mediów.
Zobacz również
Carrefour jako firma odpowiedzialna społecznie przykłada bardzo dużą wagę do stałego informowania swoich interesariuszy. Bez wątpienia Internet jest jednym z kluczowych źródeł pozyskiwania wiedzy o Carrefour, dlatego uruchomiliśmy nowoczesny portal internetowy, który na bieżąco, a często wręcz ‘na żywo’ w czasie rzeczywistym, przekazywał będzie informacje o rozwoju naszej firmy oraz podejmowanych działaniach. Nowy serwis korporacyjny wykorzystuje szereg nowoczesnych technologii, które pozwolą odbiorcy śledzić nasze inicjatywy oraz prowadzić z nami stały dialog – mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR w Carrefour Polska.
Serwis korporacyjny Carrefour bazuje na najnowszych trendach i technologiach projektowania stron WWW. W serwisie zastosowano wiele unikalnych rozwiązań, takich jak wykorzystanie contentu video w miejsce statycznych grafik, możliwość prowadzenia transmisji online na żywo na stronie głównej czy funkcje przeglądania i udostępniania treści w mediach społecznościowych w trybie rzeczywistym. Aby zapewnić maksymalną użyteczność i funkcjonalność, nowy portal powstał z wykorzystaniem technologii omnichannel, flat design, HTML5 oraz CSS. Dzięki zastosowanej responsywnej technologii projektowania stron (RWD) z portalu w wygodny sposób mogą korzystać użytkownicy komputerów, smartfonów i tabletów, ponieważ treści automatycznie dostosowują się do specyfikacji aktualnie wykorzystywanego urządzenia.
Nowy portal korporacyjny Carrefour Polska powstał w wyniku współpracy z firmą GoldenSubmarine – Agencją Interaktywną Roku 2017. Aktualnie firmy pracują nad wdrożeniem anglojęzycznej wersji serwisu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Szczegółowe informacje o nowym serwisie korporacyjnym Carrefour Polska
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Serwis korporacyjny Carrefour podzielony został na wygodne dla użytkowników sekcje merytoryczne: Zrównoważony rozwój, Franczyza, Nieruchomości komercyjne, Praca, Media. Nie zabrakło zakładki O nas, zbierającej kluczowe informacje o Carrefour i sekcji Aktualności prezentującej najnowsze wydarzenia z życia firmy. Ze względu na szeroką grupę docelową serwisu i rozbudowany content niezwykle ważne było bowiem stworzenie przejrzystej i łatwej w nawigacji architektury treści.
Na stronie głównej użytkownik szybko odnajdzie interesujące go sekcje, a także zapozna się z ostatnimi działaniami Carrefour. Od ich udostępnienia w mediach społecznościowych dzieli go tylko kliknięcie. To jednak nie wszystko. W jednym miejscu zobaczy najświeższe treści z kanałów społecznościowych Carrefour Polska.
Zainteresowani działaniami Carrefour zajrzeć powinni do zakładki Aktualności. Dla ułatwienia i usprawnienia przeszukiwania zakładki, informacje grupowane są według sekcji merytorycznych, których dotyczą.
Zakładka O nas gromadzi wiadomości o firmie Carrefour Polska, jej priorytetach, strategii, dokonaniach oraz historii. Tutaj przedstawione są sylwetki Komitetu Wykonawczego, nagrody i wyróżnienia, a także informacje dotyczące firmy Carrefour na świecie.
Użytkownicy poszukujący informacji o realizowanej przez Carrefour polityce biznesu odpowiedzialnego społecznie znajdą je w zakładce Zrównoważony rozwój. Na podstronach sekcji wyróżnione są m.in. strategiczne programy Carrefour, inicjatywy nastawione na klientów, pracowników, partnerów i działalność społeczna. Są tu opisy działań Carrefour w ramach programów: Z miłości do Zdrowia, STOP Marnotrawstwu i ochrony bioróżnorodności. Carrefour dołożył także starań, aby udostępnić wszystkim klientom praktyczne porady, np. jak zapobiegać marnowaniu żywności w domu oraz jak na co dzień skutecznie oszczędzać zasoby naturalne.
W sekcji Franczyza obecni i potencjalni partnerzy szybko odnajdą przydatne informacje dotyczące poszczególnych formatów sklepów franczyzowych – z zaznaczeniem korzyści płynących z podjęcia współpracy, podziałem na ofertę Carrefour w danym formacie, a także oczekiwania dotyczące potencjalnego franczyzobiorcy. Użytkownikom, którzy po tej lekturze nadal jednak nie będą pewni wyboru odpowiedniego formatu, Carrefour proponuje „Konfigurator Twojego Biznesu”, który, po udzieleniu odpowiedzi na kilka pytań, wskaże najbardziej dopasowany do konkretnej sytuacji format.
W sekcji Nieruchomości komercyjne zaprezentowane jest portfolio galerii, centrów i pasaży handlowych należących do Carrefour Polska, z uwzględnieniem obiektów, które poddane zostały modernizacji w ramach prowadzonej od 2014 roku strategii rozbudowy, remodelingu i rekomercjalizacji. Łatwa w obsłudze i wzbogacona filtrami wyszukiwarka umożliwia szybkie znalezienie konkretnego obiektu. Nie brakuje również podstrony prezentującej przykłady działań marketingowych realizowanych z myślą o klientach centrów handlowych.
Sekcja Praca to przykład nowoczesnej komunikacji z kandydatami do podjęcia zatrudnienia. Tutaj, jeszcze przed aplikacją i rozmową kwalifikacyjną, dowiedzą się więcej o oferowanych przez Carrefour benefitach i pakietach świadczeń, poznają lepiej firmę i zespół, uzyskają odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Zainteresowani znajdą też informacje o programach menadżerskich i stażowych, a wreszcie w przystępny sposób odnajdą oferty pracy i złożą aplikację online.
Dział Media to przygotowane dla dziennikarzy biuro prasowe Carrefour Polska. Tu znajdują się wszystkie informacje prasowe, a także wybrane materiały graficzne – grupowane tematycznie zdjęcia, a także broszury. Wyszukiwarka pozwala na szybkie znalezienie informacji, co jest istotne, gdyż archiwum komunikatów prasowych sięga 2006 roku.