Składają się na nie m.in.: film nakręcony podczas nietypowej premiery tego piwa, a także seria filmów edukujących w zakresie łącznia Golden Ale z potrawami, które znaleźć można na Facebooku marki. Kampania obejmie także prasę lifestylową.
Kampania promować ma najnowsze piwo w kolekcji Książęcego czyli Książęce Golden Ale. To piwo cechujące się wyraźną, aczkolwiek umiarkowaną goryczką, zaś do jego uwarzenia użyto chmielu goryczkowego oraz 5 odmian chmielu aromatycznego, pochodzącego z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Jest to pierwsze piwo Książęce warzone metodą górnej fermentacji.
Zobacz również
W ramach kampanii reklamowej, w największych stacjach telewizyjnych, od 4 lipca można oglądać spoty utrzymane w charakterystycznej dla marki stylistyce poklatkowej m.in. podkreślające aspekt łączenia nowego piwa Książęce z jedzeniem, ale także nawiązujące do brytyjskiego charakteru Golden Ale.
Inauguracja kampanii, a zarazem premiera piwa, odbyły się na warszawskim Powiślu. W trakcie akcji konsumenci dowiedzieli się o nowym piwie z kolekcji Książęcego w zaskakujący i zabawny sposób. Tematem przewodnim była oczywiście Wielka Brytania i charakterystyczne dla niej elementy, jak choćby kultowe budki telefoniczne. Zrealizowany przez agencję Nairobia oraz studio Medialoona film z tego wydarzenia można obejrzeć na profilu marki na Facebooku.
Dodatkowo na Facebooku marka Książęce edukuje, jak w prosty sposób można przygotować pyszne potrawy, świetnie komponujące się z Książęcym Golden Ale, ale i innymi piwami z kolekcji Książęcego. W krótkich, kilkunastosekundowych filmach prowadzący prezentują swoje autorskie potrawy, stworzone specjalnie dla marki Książęce. Owi kucharze to właściciele restauracji Pogromcy Meatów (Andrzej Andrzejczak i Tomasz Tomaszek) oraz męski bloger kulinarny – Marcin Kuc, autor bloga Jaja w Kuchni. Cykl zaplanowany jest na pół roku, a potrawy które stworzyli prowadzący, nie tylko fantastycznie pasują do piwa, ale świetnie wpisują się też w nadciągające okazje – zmagania piłkarzy, Halloween czy igrzyska w Rio.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach kampanii zaplanowano także działania w prasie – ze szczególnym uwzględnieniem męskich, lifestylowych tytułów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncepcję kampanii digital z wykorzystaniem restauratorów i blogera odpowiada agencja Lubię to linked by Isobar. Za realizację zdjęć do filmów kulinarnych Studio Miód Malina. Koncepcję spotu oraz filmu zrealizowanego w dniu premiery piwa opracowała agencja Nairobia. Za produkcję spotu odpowiedzialna jest Papaya, a postprodukcję Televisor oraz Ztudio, które odpowiadało za kompozycję i udźwiękowienie. Reżyserami spotu są Katarzyna Kijowska i Przemek Adamski. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zentith Optimedia Group, zaś działania PR realizuje agencja Q&A Communications.