Nowy spot i smakowite działania w digitalu. Ruszyła kampania reklamowa Książęce Golden Ale

Od 4 lipca w największych stacjach telewizyjnych można obejrzeć spot piwa Książęce Golden Ale, w którym podkreślony został jego brytyjski charakter. Ponadto, w ramach kampanii reklamowej, nowego piwa w kolekcji Książęcego zaplanowano działania w digitalu.
O autorze
1 min czytania 2016-07-13

Składają się na nie m.in.: film nakręcony podczas nietypowej premiery tego piwa, a także seria filmów edukujących w zakresie łącznia Golden Ale z potrawami, które znaleźć można na Facebooku marki. Kampania obejmie także prasę lifestylową. 

Kampania promować ma najnowsze piwo w kolekcji Książęcego czyli Książęce Golden Ale. To piwo cechujące się wyraźną, aczkolwiek umiarkowaną goryczką, zaś do jego uwarzenia użyto chmielu goryczkowego oraz 5 odmian chmielu aromatycznego, pochodzącego z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Jest to pierwsze piwo Książęce warzone metodą górnej fermentacji.  

W ramach kampanii reklamowej, w największych stacjach telewizyjnych, od 4 lipca można oglądać spoty utrzymane w charakterystycznej dla marki stylistyce poklatkowej m.in. podkreślające aspekt łączenia nowego piwa Książęce z jedzeniem, ale także nawiązujące do brytyjskiego charakteru Golden Ale.  

Inauguracja kampanii, a zarazem premiera piwa, odbyły się na warszawskim Powiślu. W trakcie akcji konsumenci dowiedzieli się o nowym piwie z kolekcji Książęcego w zaskakujący i zabawny sposób. Tematem przewodnim była oczywiście Wielka Brytania i charakterystyczne dla niej elementy, jak choćby kultowe budki telefoniczne. Zrealizowany przez agencję Nairobia oraz studio Medialoona film z tego wydarzenia można obejrzeć na profilu marki na Facebooku. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo na Facebooku marka Książęce edukuje, jak w prosty sposób można przygotować pyszne potrawy, świetnie komponujące się z Książęcym Golden Ale, ale i innymi piwami z kolekcji Książęcego. W krótkich, kilkunastosekundowych filmach prowadzący prezentują swoje autorskie potrawy, stworzone specjalnie dla marki Książęce. Owi kucharze to właściciele restauracji Pogromcy Meatów (Andrzej Andrzejczak i Tomasz Tomaszek) oraz męski bloger kulinarny – Marcin Kuc, autor bloga Jaja w Kuchni. Cykl zaplanowany jest na pół roku, a potrawy które stworzyli prowadzący, nie tylko fantastycznie pasują do piwa, ale świetnie wpisują się też w nadciągające okazje – zmagania piłkarzy, Halloween czy igrzyska w Rio. 

W ramach kampanii zaplanowano także działania w prasie – ze szczególnym uwzględnieniem męskich, lifestylowych tytułów. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję kampanii digital  z wykorzystaniem restauratorów i blogera odpowiada agencja Lubię to linked by Isobar. Za realizację zdjęć do filmów kulinarnych Studio Miód Malina. Koncepcję spotu oraz filmu zrealizowanego w dniu premiery piwa opracowała agencja Nairobia. Za produkcję spotu odpowiedzialna jest Papaya, a postprodukcję Televisor oraz Ztudio, które odpowiadało za kompozycję i udźwiękowienie. Reżyserami spotu są Katarzyna Kijowska i Przemek Adamski. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zentith Optimedia Group, zaś działania PR realizuje agencja Q&A Communications. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się