Spot przygotowano z myślą o zachęceniu Polaków do udziału w Zbiórce Żywności Podziel się Posiłkiem organizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności.
Nie jest łatwo dać dobry przykład, codzienność mnoży wręcz przykłady, gdy nieświadomie dorośli budują te nienajlepsze nawyki w swoich dzieciach. Pokazuje to najnowszy spot programu Podziel się Podziel, który zachęca do w pełni świadomego udziału w Zbiórce Żywności i pokazania dziecku w prosty sposób, że łatwo jest się dzielić.
Zobacz również
Zbiórka Żywności Podziel się Posiłkiem, o której mowa w spocie, odbędzie się 3 i 4 października br. w ponad 500 miastach. Udział w niej to gest poparcia dla walki z niedożywieniem dzieci. Na pomoc czeka wciąż 160 tys. dzieci w Polsce*.
Za scenariusz i kreację spotu odpowiedzialna jest Agencja Young & Rubicam, natomiast za jego produkcję firma Raymond. Spot Podziel się Posiłkiem dostępny jest online na kanale programu w serwisie YouTube.pl. W ciągu pierwszego tygodnia obejrzało go już ponad 500 tys. osób.
Kampania promocyjna Programu realizowana jest przez Danone przy wsparciu MediaCom, odpowiedzialnego za zakup mediów. Działania online przygotował VML i Marketing House, oprawę graficzną – 1000ideas. Działania PR realizuje ATW Communications.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
*Badanie Millward Brown przeprowadzone w 2013 roku na zlecenie Danone i Banków Żywności, na reprezentacyjnej próbie wychowawców klas I-VI.
Słuchaj podcastu NowyMarketing