Ich celem jest wzmocnieniem wizerunku tej marki w grupie docelowej.
W 8-sekundowym billboardzie sponsorskim w formie animacji pokazana jest miska apetycznej zupy pomidorowej oraz 4 warianty smakowe zup Amino. Pierwsza emisja efektu prac zespołu Agencji Pełka 360° miała miejsce 2 marca br. Billboard pojawia się przed i po filmie pasma „Mega Hit”.
Zobacz również
Agencja Pełka 360° współpracuje z Unilever Polska od kwietnia 2012 roku. Wszystkie aktywności opierają się na kompleksowej strategii, za opracowanie której odpowiedzialna była dyrektor strategiczna Katarzyna Masewicz. Spoty oraz pozostałe spoty promocyjne to wynik pracy zespołu kreatywnego Agencji Pełka 360° pod kierownictwem dyrektora kreatywnego Macieja Malewicza. Studiem Produkcyjnym (muzycznym) współpracującym przy tych realizacjach było Genetix Studio.
Billboard sponsorski 8’’ dla marki Amino
Pierwsza emisja – 02.03.2015
Czas emisji: marzec 2015
Kanał: TV – Polsat
Cel: Wzmocnienie wizerunku marki w grupie docelowej
Koncept i realizacja: Pełka 360
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing