Międzynarodowy holdig specializujący się w rozwiązaniach z obszaru martech, Hybrid.ai powołał do życia nową spółkę Hybe.io, której celem jest wsparcie deweloperów aplikacji mobilnych w pozyskiwaniu i zarządzaniu klientami oraz prowadzeniu działań retargetingu poprzez platformy DSP. W celu efektywnego wdrażania swojej platformy DSP, Hybe.io będzie wykorzystywać infrastrukturę i interfejsy API opracowane przez firmę-matkę – Hybrid.ai.
Hybe.io, pod przewodnictwem założyciela i globalnego CEO Hybrid.ai, Dmitrija Cheklova, oraz byłego dyrektora ds. rozwiązań w Kayzen i dyrektora ds. produktu w Hybrid.ai, Vladimira Khudiakova, ma również w planach edukowanie deweloperów aplikacji mobilnych w kwestii tego, jakie korzyści mogą czerpać z wykorzystania technologii programmatic. Celem tego jest pomoc twórcom aplikacji w udoskonaleniu obranych przez nich strategii programmatic, zwiększeniu efektywności prowadzonych działań, a także oszczędzaniu budżetów dzięki wykorzystaniu platform typu SaaS.
Zobacz również
– Na świecie działa już kilku pionierskich dużych i średnich twórców aplikacji mobilnych, wykorzystujących programmatic in-house. Jednak aby w pełni go wykorzystać, istotna jest wytrwałości z punktu widzenia optymalizacji kampanii, testowania hipotez, długoterminowe zaangażowanie i konsekwentna współpraca między twórcą aplikacji a jego in-house’ową platformą DSP. Obecna sytuacja w przypadku tego typu DSP polega na tym, że są one zbyt skomplikowane w obsłudze, brakuje im przejrzystości danych, wymaganej do dogłębnej analizy i optymalizacji oraz mają niezbyt zachęcające interfejsy użytkownika. Dlatego też niektórzy z wczesnych użytkowników po pierwszych doświadczeniach porzucili programmatic in-house. Wierzę, że nasze doświadczenie i moce produkcyjne, wspierane przez zespół profesjonalnych programistów, z pewnością to zmienią – komentuje uruchomienie Hybe.io współzałożyciel spółki Dmitry Cheklov.
– W Hybe.io dążymy do zbudowania platformy pogrammatic, która nie tylko zaspokoi potrzeby średnich i dużych aplikacji, ale stanie się również pożądana przez nowo powstające aplikacje. Jak wspomniano wcześniej, jedną z kluczowych kwestii dla deweloperów aplikacji mobilnych, aby mogli oni z powodzeniem wdrożyć programmatic in-house, jest możliwość zarządzania, analizowania i optymalizowania kampanii za pomocą przemyślanego interfejsu użytkownika. Hybe.io zawiera ten sam interfejs użytkownika co platforma Hybrid.ai – przetestowany i uznany przez setki zewnętrznych i wewnętrznych media planerów, a teraz dostosowany także do zastosowań mobilnych. Są wśród nich małe i średnie firmy, a także duże agencje sieciowe – mówi Vladimir Khudyakov, CEO Hybe.io.
Jeszcze przed oficjalnym startem spółki Hybe.io z jej oferty skorzystało wiele firm. Do ich grona należy m.in. agencja People & Screens, będąca częścią grupy Dentsu Aegis Network, która konsekwentnie prowadzi kampanie reklamowe na urządzeniach mobilnych za pośrednictwem platformy Hybrid.ai. – Obecnie coraz więcej twórców aplikacji, z którymi współpracujemy, zaczęło wymagać bardziej szczegółowego raportowania. Pomaga im to uzyskać przydatne informacje, dzięki którym mogą lepiej określić, które grupy użytkowników przedstawiają dla nich najwyższą wartość pod względem ROAS. Dane te można także wykorzystać w kolejnych kampaniach. Ogólnie rzecz biorąc, widzimy, że branża programmatic zmierza w kierunku większej przejrzystości i uważamy, że platformy in-house, takie jak Hybe.io, pomogą deweloperom aplikacji rozwiązać ten problem – komentuje Vu Nguyen, dyrektor ds. zakupów ruchu w firmie People & Screens.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing