Ewa Juszczuk i Marcin Rychlik jako team pracowali razem przez ponad cztery lata w agencjach Grey oraz GPD. Są autorami kampanii m.in. dla Grolscha, Frisco, Raiffeisen Banku, Eurobanku, Della, Milki czy Lubelli. Marcin jest także jednym z autorów ostatnio nagrodzonej przez Klub Twórców Reklamy, pracy „Dzieci nie chcą FAS”.
– Ewa i Marcin to zgrany duet i specjaliści w swoich dziedzinach, którzy mogą pochwalić się szerokim portfolio. Są wzmocnieniem dla zespołu agencji, gdzie łączymy technologię z myśleniem koncepcyjnym i strategicznym. W planach mamy dalszy rozwój zespołu kreatywnego w warszawskim oddziale Deloitte Digital – mówi Michał Owczarek, dyrektor kreatywny i strategiczny, który zarządza zespołem kreacji w Deloitte Digital.
Zobacz również
Ewa Juszczuk i Marcin Rychlik dołączyli do zespołu kreatywnego w warszawskim oddziale agencji, za który odpowiadają dyrektorzy kreatywni: Magda Drozdowska i Mateusz Książek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]