Tylko niedoświadczony Uczeń myśleć może, że najlepsze sandwiche są w Ameryce. A jeśli nawet… to tylko dlatego, że od 60 lat są robione z Szynką Eksportową Krakus!
„Cala moja” to pierwszy z cyklu film, który rozpoczyna nową komunikacyjną drogę Krakusa. Marka, która przed laty wyznaczyła reklamowy standard „masarskiego romantyzmu”, dziś pokazuje swój współczesny świat, czerpiący z tradycji, ale będący już częścią teraźniejszości i dopasowany do potrzeb nowoczesnego konsumenta, dla którego liczy się smak, jakość i wygoda.
Zobacz również
Za koncepcję nowego formatu (od strategii komunikacyjnej po jej realizację: kreację i produkcję) odpowiada pracownia komunikacji SIMPLY BY US (Michał Kociankowski, Magda Buchalska). Dyrektorem kreatywnym
i autorem scenariuszy jest Mikołaj Cieślak, artysta związany także z Kabaretem Moralnego Niepokoju; reżyserem jest Tadeusz Śliwa, a produkcją zajął się PrimeTime.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach