Wśród siedmiu członków IPREX wybranych na nowe funkcje znaleźli się przedstawiciele pięciu różnych krajów. Zmiany mają przynieść organizacji nowe perspektywy działania jako podmiot globalny – spójny, choć rozproszony po różnych częściach świata. W Polsce jednym członkiem organizacji jest agencja Consulting’n more.
W składzie nowego Zarządu znaleźli się:
Zobacz również
- Julie Exner, America’s President, Fahlgren Mortine, Columbus, USA,
- Alexandra Mayhew, Asia Pacific President, Wells Haslem Mayhew, Sydney, Australia,
- Harri Kammonen, EMEA President, Manifesto, Helsinki, Finlandia,
- Natalie Best, Secretary/Treasurer, French/West/Vaughan, Raleigh, USA,
- Caroline Heywood, Global President-Elect, Walsh:PR, Dublin, Irlandia.
“Globalny Zarząd IPREX określił swoje główne cele jako zwiększenie poziomu integracji oraz rozbudowanie możliwości współpracy wewnątrz organizacji, która pozwoli działającym w niej firmom jeszcze bardziej poprawić poziom obsługi ich obecnych i przyszłych klientów” – powiedział Andrei Mylroie, globalny Prezes Zarządu w IPREX.
Międzynarodowy charakter organizacji zapewnia należącym do niej firmom partnerskim bardzo duży zasięg działań, a także stwarza świetne warunki do wymiany doświadczeń czy wreszcie wspólnej obsługi komunikacyjnej klientów na kilku rynkach jednocześnie. Poza nowym Członkami Zarządu zmienił się także skład tzw. Komisji Wspierającej, która ma za zadanie wypracowanie rozwiązań, wspomagających rozwój i jeszcze większe wykorzystanie drzemiącego w IPREX potencjału.
Komisję Wspierającą tworzą:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Fernando Anton, Best Practices, Cambre Associates, Bruksela, Belgia,
- Christopher Lukach, Marketing, Anne Klein Communications Group, Philadelphia, USA.
W Polsce jedyną agencją członkowską działającą w ramach IPREX Global Communication jest Consulting’n more. Firma przynależy do organizacji od prawie roku i uczestniczyła w dwóch (europejskim i globalnym) zjazdach członkowskich. „Jeszcze silniejsze zintegrowanie środowiska IPREX to dla naszej agencji większe możliwości skorzystania z know-how agencji członkowskich. Cieszymy się, że organizacja zmierza właśnie w tym kierunku” – mówi Jakub Zajdel, CEO agencji Consulting’n more.
Słuchaj podcastu NowyMarketing