TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

NOWY®ŁAD – Szkolak, Połoska i Stremski startują z nowym projektem

Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski zakładają grupę kreatywną NOWY®ŁAD. „Chcemy łączyć zdolnych ludzi, odważne marki i media”.
O autorze
1 min czytania 2021-02-24

– Budowaliśmy największe internetowe media w Polsce i widzimy w branży kreatywnej deficyt wiedzy medialnej, jak robić projekty, które są głośne i naprawdę angażują odbiorców. Kochamy niestandardowe działania i nasze ogromne doświadczenie chcemy przełożyć na spektakularne, autentyczne akcje, treści i wydarzenia, które zmieniają nasze otoczenie – mówi Paweł Stremski.

Marzena Szkolak to laureatka Grand Prix i Tytanowego Lwa Cannes Lions za projekt „Ostatni Twój Weekend”, oraz była dyrektorka rozwoju marki Gazeta.pl. Filip Połoska do niedawna pełnił funkcję międzynarodowego redaktora naczelnego NOIZZ, a Paweł Stremski to były redaktor naczelny i dyrektor Gazeta.pl, obecnie współtwórca Targów Rzeczy Ładnych.

– Przez lata staliśmy na czele dużych zespołów i tworzyliśmy innowacyjne projekty mediowe i marketingowe w ramach Agory i RASP. Świetnie się znamy, uwielbiamy ze sobą pracować i uznaliśmy, że właśnie teraz, w czasie dużych zmian i przewartościowań, warto wystartować z własnym projektem – mówią założyciele NOWEGO®ŁADU.

Grupa będzie tworzyć niestandardowe projekty offline i online, pomagać świadomym markom budować strategię komunikacji, przeprowadzać kreatywne akcje, organizować wydarzenia i wydawać oryginalne publikacje. Szkolak, Połoska i Stremski planują też szkolenia o contencie, mediach i trendach dla agencji i marek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Naszą siłą jest łączenie najzdolniejszych ludzi na rynku. Nie nazywamy się „agencją”, bo nie chcemy budować agencyjnych struktur i startować w przetargach – mówi Filip Poloska.

– Do naszych, osadzonych w „nowej normalności” pomysłów, będziemy przekonywać klientów, łączyć ich z mediami i robić projekty, które się pamięta – dodaje Marzena Szkolak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grupa NOWY®ŁAD współpracuje już z kilkoma markami i pracuje nad własnymi projektami. Na jej stronie można przeczytać: „Mamy całe ściany zapisanych pomysłów i nie możemy się doczekać ich realizacji”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Branding NOWY®ŁAD przygotowali Bartek Walczuk i Julia Konopka ze studia It’s Osom! (Studios), odpowiedzialni między innymi za identyfikację projektów Dawida Podsiadło.

Więcej informacji na stronie www.grupanowylad.pl.