– Budowaliśmy największe internetowe media w Polsce i widzimy w branży kreatywnej deficyt wiedzy medialnej, jak robić projekty, które są głośne i naprawdę angażują odbiorców. Kochamy niestandardowe działania i nasze ogromne doświadczenie chcemy przełożyć na spektakularne, autentyczne akcje, treści i wydarzenia, które zmieniają nasze otoczenie – mówi Paweł Stremski.
Marzena Szkolak to laureatka Grand Prix i Tytanowego Lwa Cannes Lions za projekt „Ostatni Twój Weekend”, oraz była dyrektorka rozwoju marki Gazeta.pl. Filip Połoska do niedawna pełnił funkcję międzynarodowego redaktora naczelnego NOIZZ, a Paweł Stremski to były redaktor naczelny i dyrektor Gazeta.pl, obecnie współtwórca Targów Rzeczy Ładnych.
Zobacz również
– Przez lata staliśmy na czele dużych zespołów i tworzyliśmy innowacyjne projekty mediowe i marketingowe w ramach Agory i RASP. Świetnie się znamy, uwielbiamy ze sobą pracować i uznaliśmy, że właśnie teraz, w czasie dużych zmian i przewartościowań, warto wystartować z własnym projektem – mówią założyciele NOWEGO®ŁADU.
Grupa będzie tworzyć niestandardowe projekty offline i online, pomagać świadomym markom budować strategię komunikacji, przeprowadzać kreatywne akcje, organizować wydarzenia i wydawać oryginalne publikacje. Szkolak, Połoska i Stremski planują też szkolenia o contencie, mediach i trendach dla agencji i marek.
– Naszą siłą jest łączenie najzdolniejszych ludzi na rynku. Nie nazywamy się „agencją”, bo nie chcemy budować agencyjnych struktur i startować w przetargach – mówi Filip Poloska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Do naszych, osadzonych w „nowej normalności” pomysłów, będziemy przekonywać klientów, łączyć ich z mediami i robić projekty, które się pamięta – dodaje Marzena Szkolak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Grupa NOWY®ŁAD współpracuje już z kilkoma markami i pracuje nad własnymi projektami. Na jej stronie można przeczytać: „Mamy całe ściany zapisanych pomysłów i nie możemy się doczekać ich realizacji”.
Branding NOWY®ŁAD przygotowali Bartek Walczuk i Julia Konopka ze studia It’s Osom! (Studios), odpowiedzialni między innymi za identyfikację projektów Dawida Podsiadło.
Więcej informacji na stronie www.grupanowylad.pl.