Nuja werbuje do gangu

Spółka Natural Brands rozpoczęła dziś nową kampanię dla marki NUJA. „BANG! It’s #NUJAGANG” to hasło kampanii, a działania zaplanowano głównie w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.
O autorze
1 min czytania 2023-10-25

#NUJAGANG to społeczność, która jest budowana wokół marki Nuja. Do gangu należeć będą użytkownicy diety sokowej. Na Gangusów w ramach przynależności czekać mnóstwo fantastycznych ofert, gadżetów i atrakcji. 

– W ramach nowej kampanii chcemy stworzyć unikalną i aktywną społeczność. Szukamy osób nietuzinkowych, odważnych, pełnych pasji, ceniących dobre samopoczucie i zdrowe ciało, nie bojących się wyzwań. Podróżników, rysowników, marzycieli. Tancerzy, DJów, modeli. Muzyków, beauty i fit freaków… Wszystkich, którzy pokochali Nuja! – mówi Milka Bachanek, współwłaścicielka Natural Brands. 

W ramach kampanii nawiązano współpracę z wieloma influencerami. Pierwszymi ambasadorami akcji zostali stylistka gwiazd i trendsetterka Marta Siniło, model i deskorolkowiec Kamil Rozwadowski oraz promotorka polskich marek modowych Daria Urbaniak. Filmy z ich udziałem zapraszające do gangu pojawią się niebawem w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.  

– Na członków społeczności czeka mnóstwo wspaniałych atrakcji i gadżetów jak np. mata do gry w butelkę, która podbija serca użytkowników jednej z najbardziej popularnych aplikacji randkowej. Będziemy razem tworzyć playlistę na Spotify, spotykać się na Techno Jodze, a w marcu wybrani, czyli ci najbardziej kreatywni, wybiorą się na bardzo atrakcyjny event do Berlina – dodaje Milka Bachanek. 
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię komunikacji, kreację i realizację odpowiada agencja Magnifico Marketing&PR Consultants, która wspierać będzie kampanię dodatkowymi działaniami Public Relations. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing