NuOrder dla Stodal z portfolio Boiron

NuOrder przeprowadził kampanię interaktywną dla kolejnej marki należącej do koncernu farmaceutycznego Boiron. Kampania dla marki Stodal była wynikiem rozszerzenia współpracy po objęciu przez agencję obsługi marki Oscillococcinum.
O autorze
0 min czytania 2015-05-12

Koncern Boiron ponownie powierzył NuOrder budżet reklamowy na kompleksowe działania interaktywne dla swojej marki. Agencja poza obsługą Oscillococcinum, poprowadziła kampanię także dla marki Stodal.

Agencja była odpowiedzialna za: konsulting, konstrukcję, realizację strategii i prowadzenie kompleksowej kampanii w Internecie.

W ramach kampanii NuOrder prowadził działania m.in.: Google AdWords, Google Display Network, RTB (Real Time Bidding), Facebook Ads, a także remarketing. Ponadto marka Stodal została wsparta kampaniami video realizowanymi poprzez YouTube Instream Video oraz TVN Player VOD. Agencja zaprojektowała i stworzyła nośniki kampanii, w tym nośniki richmediowe.

Boiron jest kolejnym klientem farmaceutycznym, którego obsługuje NuOrder. Dotychczas agencja współpracowała m.in. z takimi firmami jak Actavis, Bayer, GlaxoSmithKline, Janssen-Cilag, Johnson & Johnson, Nepentes, Polpharma, Polpharmex, US Pharmacia czy Walmark.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj