W ramach współpracy agencja będzie realizować opracowaną strategię komunikacji marek na Facebooku oraz odpowiadać za zbudowane serwisy obu marek. NuOrder przeprowadzi również zasięgowe, całoroczne kampanie Social Paid, za które odpowiedzialny będzie dział performance marketingu NuOrder.
Zarówno marka Tarczyn, jak i DrWitt Premium regularnie i aktywnie komunikują się ze swoimi fanami za pomocą profili na Facebooku. Teraz obie marki zyskały także dedykowane strony internetowe. Bogactwo owoców – to Tarczyn, dlatego właśnie takie hasło towarzyszy platformom komunikacji internetowej marki. Natomiast DrWitt Premium opiera się na Inwestycji w zdrowie – to motto idzie w parze działaniom tej marki.
Zobacz również
Agencja interaktywna NuOrder specjalizuje się w komunikacji digitalowej, performance marketingu oraz wykorzystaniu do promocji mediów społecznościowych.
Działania w Social Mediach zostaną uzupełnione dodatkowymi aktywnościami, takimi jak działania w ramach content marketingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]