Koncern Boiron zdecydował się powierzyć NuOrder budżet reklamowy na kompleksowe działania interaktywne.
– Przedstawiona przez NuOrder propozycja jest odzwierciedleniem naszego sposobu podejścia do nowego typu komunikacji z Klientem – mówi Grzegorz Jóźwicki, Senior Product Manager / Digital Manager z koncernu farmaceutycznego Boiron.
Zobacz również
Agencja NuOrder będzie odpowiedzialna za konsulting, konstrukcję i realizację strategii, a także przeprowadzenie kompleksowej kampanii w Internecie.
W ramach kampanii NuOrder zaplanował działania m.in. w: Google AdWords, Google Display Network, RTB (Real Time Bidding), Facebook Ads, InStream wideo, TVN Player VOD. Zajmie się również remarketingiem. Do zadań agencji będą należały również: budowa strony www dla Oscillococcinum, zaprojektowanie i stworzenie nośników kampanii, w tym rich media i wideo.
Boiron to kolejny klient farmaceutyczny NuOrder. Dotychczas agencja obsługiwała m.in. takie firmy jak Actavis, Bayer, GlaxoSmithKline, Janssen-Cilag, Johnson & Johnson, Nepentes, Polpharma, Polpharmex, US Pharmacia czy Walmark.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing