W ramach umowy agencja NuOrder odpowiada za zaplanowanie i zrealizowanie strategii kampanii, opartej na budowaniu świadomości i wsparciu sprzedaży produktu Agilla Sols – samopoziomujących wylewek anhydrytowych Lafarge.
Rozbudowany w 2015 roku dział performance w NuOrder przeprowadzi kampanię obejmującą GDN, AdWords, remarketing, GSP oraz kampanie na YouTube.
Zobacz również
NuOrder wyprodukuje również edukacyjne materiały video oraz zajmie się kreacją i produkcją insertów prasowych. Agencja zorganizuje również proces domykania sprzedaży poprzez obsługę telemarketingową pozyskanych leadów. Rozwiązanie to ma zapewnić klientom agencji kompleksowe podejście do generowania sprzedaży.
„Agencja NuOrder ma duże doświadczenie w marketingu dla branży budowlanej. Ich kompetencje w tworzeniu strategii oraz prowadzeniu i optymalizacji działań z nastawieniem na realizację konkretnych celów biznesowych wpłynęło na przedłużenie naszej współpracy.”– mówi Radosław Szczypiór, marketing manager firmy Lafarge.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell