9 czerwca 2015 roku NUTRILITE – należąca do Amway, światowa marka numer 1. w sprzedaży witamin i suplementów diety opartych na składnikach fitoodżywczych, przedłuża współpracę z AC Milan. NUTRILITE i AC Milan to mistrzowska para, która nadal aktywnie współpracuje – zarówno na boisku, jak i poza nim.
Umowa została podpisana do czerwca 2016 roku w obecności Jaapa Kalmy, AC Milan Commercial Director, oraz Michaela Meissnera, Vice President Corporate Affairs Amway Europe. Przedmiotem umowy jest kontynuacja naukowej współpracy między ekspertami NUTRILITE i MilanLab, mająca na celu opracowywanie planów żywieniowych i indywidualna suplementacja diety dla poszczególnych zawodników w czerwono-czarnych koszulkach AC Milan oraz edukację sportowców w celu budowania ich lepszej kondycji fizycznej, a co za tym idzie – lepszych wyników w sporcie.
Zobacz również
“To unikatowe partnerstwo w skali światowego sportu. Dwóch globalnych liderów – NUTRILITE i MilanLab – których współpraca opiera się na udowodnionej naukowo, kluczowej roli żywienia i suplementacji diety w osiąganiu coraz lepszych wyników sportowych oraz ogólnego dobrego samopoczucia” – powiedział Michael Meissner, Vice President Corporate Affairs Amway Europe.
Współpraca między NUTRILITE a MilanLab koncentruje się na opracowywaniu spersonalizowanego programu diety opartego na realnych potrzebach każdego sportowca. Program powstaje w oparciu o kompleksową analizę sposobu odżywiania połączoną opartych na składnikach fitoodżywczych, przedłuża współpracę z rygorystycznymi badaniami medycznymi obejmującymi testy genetyczne, badania krwi oraz testy biodynamiczne. Wyniki poszczególnych analiz pozwalają ekspertom NUTRILITE oraz MilanLab stworzyć indywidualny plan żywienia i suplementacji diety dla każdego mistrza piłki nożnej.
NUTRILITE i AC Milan „grają także w jednej drużynie” w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. W przeszłości NUTRILITE i Milan Foundation – organizacja pozarządowa klubu – wsparły pod egidą światowej kampanii dla dzieci Amway One by OneTM liczne projekty ukierunkowane na pomoc potrzebującym dzieciom. Kluczowym elementem były inicjatywy promujące sport wśród najmłodszych oraz edukacja sportowa ukazująca wpływ sportu na zdrowie i dobre samopoczucie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wśród wielu wspieranych projektów jest Centrum Chorób Naczyniowych przy Szpitalu Dziecięcym Buzzi w Mediolanie, oraz budowa dwóch wielofunkcyjnych centrów sportowych: w Pagliare di Sassa, we włoskim Abruzzo, dotkniętego następstwami trzęsienia ziemi w 2009 roku, oraz w Neapolu – rejonie, gdzie brakuje odpowiednich miejsc dla młodzieży na realizację sportowych aktywności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing