O czym Polacy marzą, czyli Chce Misie marzyć po polsku

Przez 2 miesiące trwał konkurs zorganizowany przez markę Velvet, a jego celem było inspirowanie Polaków do życia pełnego pozytywnej energii i spełniania marzeń. Marzeniem zwyciężczyni konkursu jest podróż dookoła świata.
O autorze
1 min czytania 2014-09-12

Planując tę wyjątkową podróż najważniejsze są dla niej miejsca, które będzie mogła narysować. Nagrodzona jest studentką Akademii Sztuk Pięknych. Z budżetem 20 tys. zł, czyli główną nagrodą z pewnością to się uda!

Konkurs „Chce MISIE marzyć” cieszył się dużym zainteresowaniem. Został zorganizowany przez producenta papierowych wyrobów higienicznych marki Velvet w wakacje (od 24.06 do 19.08.2014),  amogli w nim wziąć udział internauci, którzy posiadają profil w najpopularniejszym serwisie internetowym Facebooku. Zgłoszono 262 pomysły. Jak się okazało, marzą przede wszystkim kobiety (86 proc. zgłoszeń) i dlatego nikogo nie dziwi, że główna nagroda również została przyznana kobiecie-marzycielce.

O czym marzą Polacy? Głównie o podróżach (37 proc), zakupach (27 proc.) oraz o tym, by ludziom na świecie żyło się lepiej (21 proc.). Trochę rzadziej Polacy marzą o remoncie mieszkania czy domu (13 proc.) lub dofinansowaniu własnego biznesu (2 proc.).

Marzenia są potrzebne, by stawiać przed sobą cele, znaleźć siłę i środki do ich realizacji. Na co dzień stara się o tym przypominać miś polarny, nowa ikona marki Velvet. Jest opiekunem funkcjonującego od marca br. profilu Chce MISIE, na którym publikowane są wpisy i zdjęciamotywujące do działania, wywołujące uśmiech na naszych twarzach, zachęcające do pozytywnego podejścia do życia, szukania jego jasnych stron i podbijania świata.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W konkursie oprócz nagrody głównej przygotowano nagrody rzeczowe. To 100 optymistycznych misiów Velvet, które mają przypominać, że warto marzyć, szukać pozytywnych stron naszego życia, uśmiechać się, dbać o innych, wprowadzać w życie marzenia i osiągać sukcesy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się