Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

O komunikacji marek przyszłości – rozmowa z Arturem Kurasińskim

12 października odbędzie się 7. edycja Filmteractive – festiwal po raz pierwszy gości w Warszawie.
O autorze
2 min czytania 2017-10-03

Podobnie jak w poprzednich latach, głównym tematem wydarzenia będzie komunikacja marketingowa i to, jak wpływają na nią nowe media i innowacje technologiczne, zmieniając dotychczasowe modele biznesowe. Festiwal poprowadzi aktywny komentator branżowy – Artur Kurasiński.

Czy video odgrywa dziś faktycznie tak ważna rolę w internecie? Czy fabuła staje się ważniejsza od pokazywania produktu/brandu?

Mark Zuckerberg powiedział, że żyjemy w „złotej erze wideo” zgrabnie podsumowując to, co się dzieje wokół nas. Serwisy społecznościowe na wyścigi dodają możliwość zamieszczania plików wideo, mobile wspomaga generowanie treści wideo – nie dlatego, że taka jest moda tylko dlatego, że wideo lepiej konwertuje, przyciąga uwagę i oddziałuje na użytkowników lepiej niż inne treści statyczne (tekst czy obrazki). W zalewie „ruchomego contentu” pojawia się też wyzwanie – ten kto tworzy lepszą narrację, bardziej przemyślaną treść wygrywa. Nie sztuką jest wyjść na ulicę i nagrywać, co popadnie, tylko mieć przemyślany scenariusz i umieć zmontować materiał pod kątem grupy odbiorców.

Co z przyszłością komunikacji marek: kiedy zapanuje w końcu VR/AR? Czy dobrze skonstruowana opowieść będzie zawsze ważniejsza od technologii?

VR raczej będzie technologią wspierającą. Wszystko wskazuje na to, że to AR będzie główną linią frontu. Rozwój tej technologii dzięki Apple i Google jest niesamowity i już pokazuje, że nie trzeba mieć okularów i komputera za 8 tysięcy złotych, żeby móc cieszyć się rzeczywistością rozszerzoną. To telefony (mobile) będą tym komponentem, który wywoła rewolucję.

Jakim wyzwaniom powinny dziś sprostać marki, żeby nie tylko teraz wytyczać trendy, ale nie stracić z perspektywy swojej przyszłości na rynku?

Marki obecnie muszą być empatyczne i być blisko swoich klientów (a raczej fanów). Powinny umieć wyzwalać emocje i je kanalizować po to, aby wzmacniać swój przekaz. Nie jest prawdą, że są marki, których nie da się zareklamować – są tylko marketerzy bez wyobraźni.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dlaczego warto wśród tylu październikowych wydarzeń wybrać właśnie Filmteractive?

Ponieważ (tak jak rok temu) będzie można posłuchać na żywo od bardzo doświadczonych osób jak będzie wyglądała przyszłość marek i komunikacji marketingowej. Jeśli wybierasz się na kilka konferencji – zrezygnuj i wybierz Filmteractive. Nie będziesz żałował!

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Artur Kurasiński
Autor bloga blog.kurasinski.com, przedsiębiorca, zawodowo zajmuje się analityką YouTube’a (współtwórca narzędzia Fokus oraz MUSE). Współtworzy cykl spotkać dla przedsiębiorców Aula Polska oraz konkurs Aulery. Prowadzi również vloga gdzie tworzy program „Seria z AK74”. Skupia się na wspieraniu i inwestowaniu w projekty technologiczne na wczesnym etapie rozwoju. Mentor, bloger, vloger oraz aktywny komentator branżowy.