O!błędne Dyktando, akcja organizowana po raz trzeci, to największy wirtualny test z ortografii w kraju – co roku bierze w nim udział kilkanaście tysięcy śmiałków z prawie 3 tysięcy szkół. Poza częścią digitalową odbywa się również wielki finał – w jego trakcie najlepsi piszą dyktando pod okiem ekspertów językowych. Wydarzenie, które promuje 100-lecie marki Pilot, do tej pory wspierane komunikacyjnie było przez youtuberów oraz działania w ramach kampanii AdWords i Facebook Ads. W tym roku marka Pilot postanowiła wykorzystać potencjał nowego medium jakim jest Tik Tok (do niedawna musical.ly). W aktywacjach wezmą udział oprócz youtuberów (m.in. Sheo) topowi polscy „muserzy”: Kinga Sawczuk, Julia Wołczyńska, Ania Czulak, Kamil Owczarek, Oliver Kamiński, Filip Zabielski. Łączna liczba osób obserwujących ich profile to ponad 6 milionów.
Start kampanii miał miejsce 20 sierpnia 2018 r., a jej zakończenie planowane jest na 27.10.2018 podczas wydarzenia w Pałacu Kultury i Nauki, na które wstęp jest wolny. Poza e-dyktandem, na stronie przedsięwzięcia są publikowane gry edukacyjne (tzw. orto-gry) zachęcające młodzież do nauki ortografii.
Zobacz również
Projekt dla marki realizuje Moon Media Influencers, dział będący częścią grupy produkcyjnej Moon Media Video, wyspecjalizowany w kampaniach z wykorzystaniem influencerów.
Moon Media Influencers i Pilot zapowiadają, że po zakończeniu projektu zostanie przygotowane szczegółowe case study, prezentujące wyniki akcji.
Więcej informacji o akcji dostępnych jest na stronie www.oblednedyktando.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing