Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Obrandowany odrzutowiec w kampanii BLACK JET – The Sky’s The Limit!

Już 14 czerwca startuje ogólnopolska kampania reklamowa „BLACK JET – The Sky’s The Limit!” z udziałem ambasadora marki BLACK Energy – Mike’a Tysona. W kampanii zadebiutuje także pierwszy odrzutowiec obrandowany marką BLACK – Embraer 175 należący do Polskich Linii Lotniczych LOT.
O autorze
2 min czytania 2013-06-13

Kampania 360° obejmuje kompleksową komunikację ATL & BTL realizowaną w telewizji, internecie oraz na wielkoformatowych nośnikach OOH w największych polskich miastach.

Mike Tyson, niekwestionowana gwiazda sportu i ambasador marki BLACK Energy Drink, tym razem wciela się w postać pilota „energetycznego odrzutowca” BLACK. Charyzmatyczny bohater kampanii BLACK JET wraz z niezawodną i zjawiskowo piękną załogą zabiera pasażerów i fanów marki na „odlotowy” rejs. W najnowszym, premierowym spocie BLACK JET u boku Mike’a Tysona wystąpiły najpiękniejsze Polki – Miss Polonia 2012 Paulina Krupińska i Miss Polonia 2011 Marcelina Zawadzka. W spotach widzowie rozpoznają także doskonale znanego młodego bohatera poprzedniej kampanii, który tym razem… wyciąga z opresji samego Mike’a Tysona.

– Zaskakująca, „lotnicza” konwencja najnowszej kampanii reklamowej wprowadza konsumentów BLACK w zupełnie nowy wymiar komunikacji marki. Pojawiający się w kreacjach BLACK JET wkracza także do „realu”. Obrandowany Embraer 175 będzie obsługiwał pasażerów podróżujących na regularnych europejskich rejsach już od czerwca. Dla konsumentów przygotowaliśmy także wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania będzie lot na egzotyczną wyspę. To nie wszystko. Jak zawsze współpraca z Mikiem Tysonem owocuje wieloma niespodziankami, dlatego nie przestaniemy zaskakiwać naszych fanów – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Kampania „BLACK JET – The Sky’s The Limit!” została zrealizowana w siedzibie Polskich Linii Lotniczych LOT w Warszawie, podczas wizyty Mike’a Tysona w Polsce w maju. Jej telewizyjnymi filarami są kampania spotowa i sponsoringowa. W środę 12 czerwca rozpoczęła się emisja 10 s. spotu telewizyjnego, będącego zwiastunem najnowszego, premierowego klipu reklamowego marki BLACK.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W piątek 14 czerwca w telewizji pojawi się 30 s. spot reklamowy. Emitowany będzie na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych z grupy TVN i Polsat, w kanałach muzycznych m.in. MTV, VIVA, 4FunTV, stacjach sportowych TVN Turbo, Canal+ Sport, stacjach tematycznych z pakietu Atmedia oraz Discovery.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zakończeniem tej odsłony kampanii będzie emisja 15 s. reklamy, stanowiąca podsumowanie przygód „energetycznej załogi” BLACK JET.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach kampanii telewizyjnej realizowane będą także działania sponsoringowe – 8 s. kreacje wyświetlane będą przy najlepiej dopasowanych do grupy docelowej programach na antenach stacji ogólnopolskich i tematycznych. Dopełnienie kampanii stanowi aktywność w przestrzeni miejskiej. Spektakularne siatki wielkoformatowe, billboardy i backlighty BLACK pojawią się w największych polskich miastach.

W drugiej połowie czerwca wystartuje także szeroko zakrojone wsparcie online w postaci promocji nowych spotów oraz filmów viralowych i making-of z wizyty Mike’a Tysona w Polsce. Nie zabraknie także atrakcji dla fanów marki BLACK na Facebooku – już niebawem na fanpage’u www.facebook.com/BlackEnergyDrink ruszy konkurs konsumencki, w którym do wygrania będą atrakcyjne „lotnicze” niespodzianki.

Za kreacją kampanii reklamowej „BLACK JET – The Sky’s The Limit!” odpowiada Grey Group. Spoty zostały wyreżyserowane przez Macieja Szwabe wyprodukowało Tyrka Studio. Za doradztwo strategiczne, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Działania w social media realizuje Grupa 365NET. Obsługę PR sprawuje agencja doradztwa komunikacyjnego BrandLab.

Marka BLACK Energy dostępna jest na rynku od 2011 roku. W bardzo krótkim czasie zyskała szerokie grono sympatyków, stając się najpopularniejszym napojem energetycznym w kraju. W 2012 roku sprzedanych zostało łącznie 100 mln puszek BLACK. Z udziałami rynkowymi na poziomie 19 proc. pod względem ilościowym w sztukach, BLACK wyprzedza obecnie wszystkich rynkowych konkurentów. Podczas majowej konferencji z udziałem Mike’a Tysona, Grupa FoodCare zapowiedziała intensywną ekspansję zagraniczną BLACK w 2013 roku i rozszerzenie dystrybucji BLACK o kolejne rynki m.in. amerykański.