Joanna Oczkowska jako p.o. Dyrektor Zarządzającej jest odpowiedzialna za cały obszar działalności brokera reklamy Multikino Media, w tym również dział sprzedaży korporacyjnej.
– Cieszę się, że Joanna w tak trudnym dla nas roku zdecydowała się podjąć wyzwanie pokierowania całym zespołem Multikino Media. Doceniam jej dotychczasowe osiągnięcia jako Dyrektor Sprzedaży i obsadzenie jej w nowej roli było naturalnym wyborem. Uważam, że jako p.o. Dyrektor Zarządzającej, wykorzystując potencjał kinowych premier, poprowadzi nas w krótkim czasie do osiągania wyników z czasów przed pandemią – dodaje Mariusz Spisz, prezes zarządu Multikino Media.
Zobacz również
Z końcem maja br. wznowiły działalność wszystkie kina sieci Multikino i Cinema3D, znajdujące się w ofercie Multikino Media.
– Nasze prognozy na najbliższe miesiące są optymistyczne, głównie za sprawą filmów, które czekały na pojawienie się na wielkim ekranie. Wraz z ponownym otwarciem kin odradza się również rynek reklamy kinowej i wraz z widzami do kin powracają reklamodawcy. Okres zamknięcia multipleksów wykorzystaliśmy przede wszystkim na przygotowanie nowych, atrakcyjnych ofert dla naszych klientów i już pierwsze tygodnie wznowionej działalności pokazują, ze duża cześć reklamodawców tęskniła za kinem w nie mniejszym stopniu od widzów – dodaje Joanna Oczkowska, p.o. dyrektor zarządzającej.
Joanna Oczkowska związana jest z Multikino Media (dawniej Biuro Reklamy sieci Multikino S.A.) od 2004 roku. Wcześniej obejmowała stanowisko dyrektor sprzedaży.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing