Wynikiem tego są ekskluzywne materiały wideo, w dwóch odsłonach, przedstawiające ambasadorów Klubu CCC, którzy na wszystkich filmach mają na sobie buty Sprandi. Bohaterów po raz pierwszy można poznać w krótkim wywiadzie, który przybliża ich działalność, cechy charakteru i pasje. Formuła pozwala w autentyczny i naturalny sposób pokazać ich osobowość i styl bycia. Drugi materiał ma za zadanie ukazać ich w środowisku naturalnym, codziennym, by z bliska przybliżyć ich zainteresowania, talenty i charakter.
Wśród nich znaleźli się muzycy, jak Kuba Karaś (@ipnops) i Mattia Rosiński z zespołu BeMy (@mattia_rosinski), fotografowie, Łukasz Dziewic (@lukaszdziewicz) i (zajmujący się także filmem) Marcin Ziółko (@ziolkox). Ambasadorami zostali także artystka, Kasia Śledź (@coc0m0), tancerz Mateusz Gil (@Peakieboy), nauczycielka jogi i medytacji, Basia Tworek (@basiatworek_ninjayogi), dyrektorka działu mody polskiej edycji magazynu Vogue, Karolina Gruszecka (@karlagruszecka), makijażysta Wilson (@wilsonwillofficial) i model, Janek Marek (@yanekmarek).
Zobacz również
Dedykowane klubowi CCC współprace znaleźć można w aplikacji marki. Zaplanowano m.in. specjalne, eksperckie artykuły, które uczestnicy stworzą w nawiązaniu do najnowszej kolekcji Sprandi. Każdy z teksów będzie miał na uwadze ich indywidualne potrzeby, styl, pasje i zainteresowania. Dodatkowo, każdy z ambasadorów wybierze swoje ulubione modele butów Sprandi, które później zostaną wyselekcjonowane i odpowiednio oznaczone w aplikacji marki.
Kampania najnowszej kolekcji marki Sprandi, podobnie jak ukazane w niej projekty, utrzymana jest w stylu lat 90. – jest klimatyczna, dynamiczna i pełna pozytywnej energii. Złapani w ruchu modele, rowery i vintage samochody tworzą wyjątkowy nastrój, który przenosi w czasie i inspiruje. Sportowe buty Sprandi doskonale pasują do osób prezentujących różny styl, zawód i pasje. Świetnie sprawdzają się w życiu codziennym jako uzupełnienie różnorodnych stylizacji.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing