Dzięki wnioskom z raportu, reklamodawcy mogą dostosować swoje strategie marketingowe i inwestycje do wciąż zmieniających się zachowań zakupowych klientów.
Kluczowe wnioski z raportu, opartego o dane pochodzące z miliardów transakcji online:
Zobacz również
- Zwiększenie możliwości cross-device – 58 proc. osób odpowiedzialnych za sprzedaż w branży retail i wśród agencji reklamowych wskazuje tę technologię, jako kluczową w marketingu w 2015 roku
- Gwałtowny wzrost reklam natywnych napędzanych przez programmatic buying
- Tradycyjny, działający offline sprzedawcy w dużym stopniu skoncentrują się na strategiach reklamowych online, showrooming i webrooming będą miały coraz większy wpływ na sprzedaż
- Duży nacisk położony będzie na ponowne angażowanie użytkowników wewnątrz aplikacji; 42 proc. agencji reklamowych i dyrektorów sprzedaży widzi angażowanie klientów jako główny cel strategii dotyczącej aplikacji mobilnych
„2015 rok w branży eCommerce będzie bardzo dynamiczny, zachowania zakupowe online wciąż gwałtownie ewoluują. Wzrost ilości czasu, który użytkownik spędza przed różnymi rodzajami ekranów oznacza, że marketerzy muszą działać bardziej kompleksowo” – powiedział Eric Eichmann, Prezes i COO w Criteo. „Reklamodawcy, którzy wyprzedzą resztę dzięki istotnym inwestycjom w rozwiązania takie jak targetowanie cross-device czy zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych strony i aplikacje, będą w stanie lepiej sprostać potrzebom klientów i generować sprzedaż”.
Raport Criteo 2015 eCommerce Industry Outlook jest dostępny do pobrania na stronie.
Więcej informacji o firmie Criteo i stosowanej przez nią technologii znaleźć można na stronie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing