„Oda do zapachu”, czyli jak Old Spice wkroczył do świata Netflix The Witcher

Wyjątkowa współpraca dwóch skrajnie różnych wszechświatów – świata długotrwałej świeżości Old Spice oraz wątpliwie pachnącego świata Wiedźmina – zaowocowała niestandardową i zaskakującą kampanią.
O autorze
1 min czytania 2023-06-30

Dla wszystkich wiernych fanów serialu (i nie tylko!) należąca do Procter & Gamble marka Old Spice przygotowała niepowszednią rozrywkę filmową w postaci „Ody do zapachu”. Zapewniła także „wciągające” doznania na Wiedźmin Fest – wydarzeniu z okazji premiery 3. sezonu serialu, które odbyło się w ostatni weekend w Łodzi, miejscu narodzin świata Wiedźmina.

Fani Wiedźmina muszą sobie często zadawać pytanie, jak bardzo odstręczający musiał być tamten świat – pełen potworów, walk, bez bieżącej wody… nie wspominając o tym, że nie było wtedy Old Spice’a. Jak wyglądałaby sytuacja, gdyby istniał w tamtych czasach? 

Old Spice i Netlflix połączyli siły, by ratować sytuację i nawiązali wyjątkowo zapachnistą współpracę przy okazji najnowszej premiery 3. sezonu serialu The Witcher. Poznaj tę niezwykłą przemianę uniwersum Wiedźmina w filmie „Oda do zapachu”! 

Specjalną gratką dla fanów Old Spice była strefa marki na The Witcher Fest – wydarzeniu zorganizowanym przez Netflix z okazji premiery 3. sezonu, które odbyło się 24 i 25 czerwca w Łodzi. Szczęśliwi zwycięzcy biletów mieli szansę przeżyć zaskakujące i niezwykle pachnące doświadczenie, który było odpowiedzią na pytanie: co by było, gdyby najbardziej odpychające zapachem  postacie z Wiedźmina zaczęły wreszcie dobrze pachnieć?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Nowa odsłona kampanii Old Spice

W największych miastach w Polsce powstały kontekstowe murale, które w zupełnie nowy sposób nawiązują do kultowej kampanii „siedzę na koniu”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing