„Odcienie Zdrowia”: kampania Teva wspiera osoby z chorobami przewlekłymi

„Odcienie Zdrowia”: kampania Teva wspiera osoby z chorobami przewlekłymi
W każdej chorobie, zwłaszcza przewlekłej, która staje się częścią życia pacjentów i ich opiekunów, ważne jest wsparcie i zrozumienie. Taka idea przyświeca projektowi „Odcienie Zdrowia”, przedstawiającemu prawdziwe historie chorych osób. Teva Pharmaceuticals rozpoczęła kampanię, która dzięki 4 spotom zwraca uwagę na Odcienie Zdrowia i wyjątkowe wsparcie dla pacjentów, jakie zapewnia ta platforma.
O autorze
2 min czytania 2024-11-05

„Odcienie Zdrowia” to stworzona przez firmę Teva platforma wsparcia dla osób żyjących z chorobami przewlekłymi. Zawiera historie pacjentów i ich opiekunów – prawdziwych ludzi, którzy sami cierpią na choroby przewlekłe. Dzięki temu oferowane w serwisie wskazówki i wsparcie są autentyczne i pełne zrozumienia.

W nowej kampanii Teva podkreśla właśnie te zalety platformy – opowiadają o niej cztery filmy, zaadaptowane na polski rynek, zapewniające pacjentów, że Odcienie Zdrowia oferują wsparcie innym od osób, które doświadczyły tych samych schorzeń. Trzy spoty skupiają się na chorobach przewlekłych, jakimi są: migrena, astma i zaburzenia psychiczne, podczas gdy czwarty wyjaśnia, czym jest serwis Odcienie Zdrowia.

– Nowa kampania „Odcienie Zdrowia” przedstawia ludzkie historie, przemawiające do pacjentów na poziomie osobistym i jednocześnie wyjaśnia, jak działa nasz serwis. Filmy opowiadają historie, z którymi można się utożsamiać, we wrażliwy i lekki sposób doradzając, jak można przeżywać codzienność z przewlekłą chorobą w sposób mniej dotkliwy – wyjaśnia Patrycja Brandt, koordynatorka projektu Odcienie Zdrowia w Teva Pharmaceuticals Polska.

W każdym ze spotów w pierwszych momentach słychać przyjacielskie pukanie w ekran – to „doradca” Odcieni Zdrowia, który zwraca się do widzów. Płynne przejścia kamery budują zainteresowanie odbiorców, a historie zachowują odpowiednią równowagę między lekką formą a powagą problemu, jakim jest życia z przewlekłą chorobą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania Odcieni Zdrowia pokazuje, jak często małe zmiany, np. inna fryzura, otwarta komunikacja czy umiejętność zaopiekowania się sobą, a także duża uważność na swoje potrzeby, mają ogromne znaczenie w akceptacji życia z chorobą przewlekłą.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Platforma Odcienie Zdrowia, dostępna pod adresem https://www.teva.pl/odcienie-zdrowia/, oferuje porady dotyczące również innych obszarów terapeutycznych niż przedstawione w spocie – jak choroby neurologiczne, kardiologiczne czy POChP. Stale się rozwija, niosąc wsparcie, a także budując społeczność pacjentów, którzy są sobie życzliwi. Publikacje ze zbioru Odcienie Zdrowia zapewniają wsparcie chorującym, m.in. dzięki wymianie doświadczeń, a dodatkowo dają też wyobrażenie ich otoczeniu: rodzinie, przyjaciołom, bliskim czy dalszym znajomym, jak wygląda życie z ich dolegliwościami. Do historii oraz społeczności osób cierpiących na choroby przewlekłe można też dotrzeć poprzez profil Odcienie Zdrowia na Facebooku.

Spoty poświęcone Odcieniom Zdrowia można zobaczyć od października 2024 roku w mediach społecznościowych, na stronie teva.pl, a także w ramach innych działań promocyjnych i edukacyjnych Tevy. Kampania powstała dzięki współpracy Teva Pharmaceuticals i agencji VCCP Health, produkcja: Girl&Bear, reżyseria spotów: Lauren Midwinter. Jej polska wersja jest adaptacją materiałów globalnych.

PS Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]