Tablica magnetyczna autorstwa Warexpo powstała w ramach kampanii #OddychajWarszawo. Jej celem jest codzienne informowanie nauczycieli, uczniów, ich rodziców i opiekunów o stanie powietrza w Warszawie.
Specjalna tablica trafiła już do 553 szkół i przedszkoli we wszystkich warszawskich dzielnicach. Jej treść odpowiada poziomom Warszawskiego Indeksu Powietrza ogólnego (WIPo). Oprócz informacji na temat stanu powietrza, tablica pokazuje też co można robić w zależności od stanu powietrza.
Zobacz również
zdjęcia: Ewelina Lach, źródło: warexpo.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dzięki współpracy z ZDM i partnerami naukowymi firma Skanska zbudowała przy Rondzie Daszyńskiego chodnik, który redukuje szkodliwe substancje z powietrza.
PS2
W trosce o zdrowszą przyszłość znani Polacy zaangażowali się w kampanię antysmogową „Pierwsza Doba bez Smogu”, której organizatorami której są Global Compact Network Poland oraz Grupa Walk. Akcja ma być impulsem do wzbudzenia zainteresowania i działania.
PS3
Mysłowice, Jarosław, Turek, Głogów czy Starogard Gdański – to tylko kilka z 50 miejscowości, w których eurobank zainstalował kolejne czujniki smogu w swoich placówkach w ramach 2. edycji kampanii #BezSmogu, mającej na celu walkę ze smogiem.
PS4
W ramach kampanii „Mogę! #ZatrzymaćSMOG”, realizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, na ulice Katowic wyjechał wyjątkowy, antysmogowy tramwaj.