„Odkryj city break po swojemu”. Emocje i User Generated Content królują w jesiennej kampanii Grupy eSky

O autorze
2 min czytania 2023-08-22

Ponad 100 materiałów foto i wideo od użytkowników, sześć rynków Europy Środkowo-Wschodniej i pięć kanałów dotarcia. To kluczowe aspekty najnowszej kampanii city breakowej Grupy eSky, która tej jesieni pokazuje, że każdy może zrealizować krótką podróż „po swojemu”. Do odkrywania uroków city breaku marka zachęca w nieszablonowy sposób, gdyż swój przekaz w całości opiera na treściach dostarczonych przez podróżników (tzw. User Generated Content).

Odkryj city break po swojemu” – to motyw przewodni jesiennej kampanii Grupy eSky, w której firma promuje zalety kilkudniowych zagranicznych wypadów do europejskich regionów. Podkreśla w niej, że krótkie podróże są w zasięgu ręki, a każdy sposób na oderwanie się od rutyny i zadbanie o swój dobrostan jest niepowtarzalny.

– W kampanii pokazujemy realne emocje towarzyszące ludziom podczas city breaków. Podkreślamy indywidualny charakter takiej podróży, którą w każdej chwili można zrealizować wspólnie z eSky. Stąd pomysł na zbudowanie kampanii wyłącznie na podstawie zdjęć i filmów zgromadzonych w ramach licznych aktywacji naszej społeczności w social mediach oraz materiałów własnej produkcji. To także swoista zapowiedź zmiany kierunku komunikacji marki, która już w przyszłym roku będzie bazować głównie na autentycznych doświadczeniach podróżniczych – zdradza kulisy Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communication Director w Grupie eSky.

O city breakach głośno w sieci, telewizji i na ulicy

Trzonem kampanii „Odkryj city break po swojemu” są działania w obszarze digital na rynkach polskim, rumuńskim, bułgarskim, chorwackim, greckim i węgierskim. Obejmą one zarówno aktywności sponsorowane, jak i organiczne na platformach YouTube, Facebook, Instagram i TikTok. Dodatkowo w Polsce i Rumunii marka pojawi się także w outdoorze, tzw. OOH – na obu rynkach już we wrześniu można będzie zobaczyć billboardy przy największych krajowych lotniskach, a w Rumunii odbiorcami kampanii staną się również pasażerowie bukareszteńskiego metra.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Również we wrześniu w jednym z ogólnopolskich portali ogólnoinformacyjnych wystartuje kampania display połączona z content marketingiem. Promocję jesiennych city breaków na rodzimym rynku zobaczymy też w serwisie VOD Player oraz w formie billboardów sponsorskich przy programie znanej prezenterki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata” emitowanym w stacji TVN.

Natomiast w Rumunii Grupa eSky sięga po humor, by dotrzeć do potencjalnych klientów. Współpraca z Mircea Bravo – dobrze rozpoznawalnym w kraju stand-uperem i głównym aktorem Netflixowej komedii „Mirciulica” – obejmuje stworzenie serii krótkich skeczów kabaretowych wokół city breaków. To już drugi raz, kiedy marka łączy siły z rumuńskim influencerem, by wesprzeć swoje działania na tym rynku. Pierwszy etap współpracy miał miejsce w maju 2023 roku, kiedy to powstały trzy filmy, gdzie rozwiązaniem komicznych sytuacji z życia codziennego bohaterów był urlop rezerwowany na eSky.ro.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podróże (nie) jak z pocztówki

– Reklamy w branży travel, szczególnie te w Polsce, często są zbudowane na insightach oderwanych od rzeczywistości. Marki ogrywają w swojej komunikacji proces „dążenia” do osiągnięcia określonego statusu, narzucając sztywne schematy podróżowania. Jednak my pokazujemy, że podróżować może każdy niezależnie od tego, jak to robi. User Generated Content wykorzystany do stworzenia kampanii doskonale oddaje tę ideę – zaznacza Inga Wawrzyniak-Gacek.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tym samym zwraca uwagę na autentyczność treści zebranych z pomocą społeczności marki eSky, które niekoniecznie prezentują wybrane destynacje w sposób wyidealizowany. Wszystkie materiały reklamowe jesiennej kampanii odzwierciedlają bowiem realną atmosferę europejskiego city breaku – od Rzymu i Aten, przez Majorkę i Maderę, aż po Dublin, Helsinki i Amsterdam. Za całą kampanię, w tym jej realizację odpowiada wewnętrzny zespół marketingu Grupy eSky.

PS eSky.pl: City breaki i wellbeing to coraz popularniejsze trendy w turystyce (podcast)

eSky.pl to platforma do organizacji tanich lotów, city breaków i wakacji. W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy z Ingą Wawrzyniak-Gacek i Katarzyną Hauton o tym, jak zmieniły się potrzeby i oczekiwania klientów.