Trudna koniunktura zmieniła przyzwyczajenia i oczekiwania polskich turystów. Wpłynęła ona na to, które destynacje wybierają czy jaką formę turystyki preferują. Okazuje się, że rośnie popularność Azji Południowo-Wschodniej, ale również… Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Ponadto coraz częstszym trendem są tzw. city breaki i wellbeing.
– Bardzo długo trendem, który zresztą nadal istnieje, było kolekcjonowanie europejskich stolic. To był taki trochę citybreak, ale od konkretnego, tj. swojego miasta. Wszystko po to, aby zobaczyć jak to jest gdzieś indziej. Teraz coraz częstszym kierunkiem są nieoczywiste miejsca, gdzieś poza miejskimi aglomeracjami. Np. rośnie popularność włoskiej gminy Bari – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek.
Zobacz również
Jak zmienia się podejście polskich turystów, czego wymagają i jak to wszystko adresuje eSky.pl? Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
-
Anna Harężlak to podcasterka i ekspertka od komunikacji diversity&inclusion. W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast przybliża nam, czym jest diversity&inclusion i co kryje się pod takimi pojęciami, jak język inkluzywny.
-
Reserved coraz częściej podejmuje współprace z influencerkami przy tworzeniu kolekcji, m.in. Moniką Brodką czy Blancą Miro. Marka sięga też po trend co-creation, zapraszając m.in. pokolenie Z do współtworzenia ubrań. Jak Reserved angażuje swoją społeczność do współtworzenia marki
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
-
Agencja Ancymony ma już 25 lat. To de facto jedna z tych organizacji, które tworzyły marketing w naszym kraju. Przez ćwierć wieku branża ta jednak ulegla sporym zmianom. Jak obecnie wygląda marketing i jak patrzą na niego różne pokolenia marketerów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Materiał reklamowy stworzony na zlecenie eSky.pl.