Diversity&inclusion coraz częściej pojawia się w komunikacji (zarówno tej zewnętrznej, jak i wewnętrznej) marek. Ciągle jednak nie wszyscy wiedzą, co kryje się pod tym hasłem i do czego dokładnie się ono odnosi.
Zobacz również
– Gdybym miała w jednym, prostym zdaniu powiedzieć czym jest diversity&inclusion, to ja zawsze odpowiadam, że diversity it’s a fact, inclusion is an act. Różnorodność obejmuje wszystkie te aspekty, w których ludzie się różnią – czy to nasi klienci, czy pracownicy. I w tym zawiera się tak naprawdę wszystko – to jacy jesteśmy, kim jesteśmy, ile mamy lat, z kim chcemy spędzić nasze życie, jakie mamy predyspozycje fizyczne itd. W tym wszystkim chodzi o to, aby rozpoznać naszych odbiorców i rozumieć, po co to robić – mówi Anna Harężlak.
Z najnowszego odcinka NowyMarketing Podcast dowiesz się, czym jest diversity&inclusion, czy w tego typu działania powinniśmy też włączać np. grupy etnograficzne, jakie są dobre praktyki wdrażania takich rozwiązań do komunikacji, czy diversity&inclusion jest tylko tam, gdzie „jest bezpiecznie” i wiele, wiele więcej.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
-
Reserved coraz częściej podejmuje współprace z influencerkami przy tworzeniu kolekcji, m.in. Moniką Brodką czy Blancą Miro. Marka sięga też po trend co-creation, zapraszając m.in. pokolenie Z do współtworzenia ubrań. Jak Reserved angażuje swoją społeczność do współtworzenia marki
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
-
Agencja Ancymony ma już 25 lat. To de facto jedna z tych organizacji, które tworzyły marketing w naszym kraju. Przez ćwierć wieku branża ta jednak ulegla sporym zmianom. Jak obecnie wygląda marketing i jak patrzą na niego różne pokolenia marketerów;
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
Czy nieograniczony wzrost jest możliwy do pogodzenia z zadbaniem o naszą planetę? Według postwzrościstów – nie. Czym jest postwzrost, czy oznaczałby koniec prywatnego biznesu i marketingu? Pytamy dr. Macieja Grodzickiego w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.