TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Anna Sołtys: Tworzymy kolekcje w nurcie co-creation

Anna Sołtys: Tworzymy kolekcje w nurcie co-creation
Reserved coraz częściej podejmuje współprace z influencerkami przy tworzeniu kolekcji, m.in. Moniką Brodką czy Blancą Miro. Marka sięga też po trend co-creation, zapraszając m.in. pokolenie Z do współtworzenia ubrań. Jak Reserved angażuje swoją społeczność do współtworzenia marki?
O autorze
1 min czytania 2022-12-14

Co-creation to trend, który coraz częściej pojawia się w biznesie. Influencerzy czy konsumenci pomagają markom w tworzeniu nowych kolekcji, produktów czy usług. Szczególnie rozpowszechnił się w branży odzieżowej, czego dobrym przykładem jest marka Reserved. 

– Już kilka lat temu zaczęliśmy współpracę z polskimi projektantami. Mamy na koncie współpracę m.in. z duetem Paprocki & Brzozowski czy Gosią Baczyńską. Współpracowaliśmy też z pokoleniem Z przy naszej kolekcji RE.DESIGN by Polish Gen Z, a także influencerkami Moniką Brodką czy Blancą Miro – mówi Anna Sołtys, Collection Director w LPP S.A.

W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy z Anną o tym, czym jest trend co-creation, jak wdrożyć go do swojej organizacji i jak współpracować z influencerami przy tworzeniu kolekcji. Sprawdź koniecznie.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Anna Sołtys to manager w branży fashion z kilkunastoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w budowaniu strategii produktowych, procesach tworzenia kolekcji oraz zarządzaniu zespołami kreatywnymi. Od 2005 r. związana  jest z największą polską firmą odzieżową – LPP. Aktualnie Dyrektor Biura Produktowego Reserved w Warszawie, gdzie zarządza zespołem, który tworzy kolekcje specjalne, wizerunkowe i ekologiczne tj. Premium i Eco Aware. Odpowiada także za innowacyjne projekty modowe tworzone w duchu zrównoważonego rozwoju.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Ten odcinek powstał we współpracy z marką Reserved.