Co-creation to trend, który coraz częściej pojawia się w biznesie. Influencerzy czy konsumenci pomagają markom w tworzeniu nowych kolekcji, produktów czy usług. Szczególnie rozpowszechnił się w branży odzieżowej, czego dobrym przykładem jest marka Reserved.
Zobacz również
– Już kilka lat temu zaczęliśmy współpracę z polskimi projektantami. Mamy na koncie współpracę m.in. z duetem Paprocki & Brzozowski czy Gosią Baczyńską. Współpracowaliśmy też z pokoleniem Z przy naszej kolekcji RE.DESIGN by Polish Gen Z, a także influencerkami Moniką Brodką czy Blancą Miro – mówi Anna Sołtys, Collection Director w LPP S.A.
W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy z Anną o tym, czym jest trend co-creation, jak wdrożyć go do swojej organizacji i jak współpracować z influencerami przy tworzeniu kolekcji. Sprawdź koniecznie.
Anna Sołtys to manager w branży fashion z kilkunastoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w budowaniu strategii produktowych, procesach tworzenia kolekcji oraz zarządzaniu zespołami kreatywnymi. Od 2005 r. związana jest z największą polską firmą odzieżową – LPP. Aktualnie Dyrektor Biura Produktowego Reserved w Warszawie, gdzie zarządza zespołem, który tworzy kolekcje specjalne, wizerunkowe i ekologiczne tj. Premium i Eco Aware. Odpowiada także za innowacyjne projekty modowe tworzone w duchu zrównoważonego rozwoju.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
-
Agencja Ancymony ma już 25 lat. To de facto jedna z tych organizacji, które tworzyły marketing w naszym kraju. Przez ćwierć wieku branża ta jednak ulegla sporym zmianom. Jak obecnie wygląda marketing i jak patrzą na niego różne pokolenia marketerów;
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
Czy nieograniczony wzrost jest możliwy do pogodzenia z zadbaniem o naszą planetę? Według postwzrościstów – nie. Czym jest postwzrost, czy oznaczałby koniec prywatnego biznesu i marketingu? Pytamy dr. Macieja Grodzickiego w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast;
-
Automatyzacja procesów biznesowych i marketingowych jest niezwykle efektywna. Nadal jednak nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. Dowiedz się jak w praktyce działa marketing automation i co może Ci zaoferować.
Ten odcinek powstał we współpracy z marką Reserved.