Produkty marki Gatta dostępne są w ponad 140 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Gatta to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych w Polsce. Jej znajomość deklaruje prawie 90% kobiet. Jak pokazują badania przeprowadzone przez markę, dla Polek Gatta to synonim wysokiej jakości rajstop. Konsumentki nie są jednak świadome bogatej oferty – bielizny bezszwowej, gorseteryjnej oraz odzieży basic czy kolekcji sezonowych.
„Od wielu lat możemy pochwalić się jedną z najszerszych kolekcji body, niemal kultową bielizną bezszwową, ponadczasowymi kolekcjami bielizny i odzieży basic, które można łączyć z odważniejszymi dodatkami na wiele sposobów. Przez ostatnie kilka lat udało się nam także wprowadzić na rynek kolekcję bielizny gorseteryjnej, dostosowanej do różnych typów kobiecych styli i sylwetek. To właśnie chcemy pokazać paniom, które dotąd nie odkryły u nas tego potencjału” – mówi Małgorzata Barton, brand manager marki Gatta.
Zobacz również
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości konsumentek na temat szerokiej, kobiecej oferty marki Gatta, która od rajstop się jedynie zaczyna.
Zgodnie z trendem tzw. femvertisingu Gatta kieruje swoją komunikację do kobiet, unikając pokazywania ich w stereotypowych rolach. Bohaterkami nowej kampanii są pogodne, ale różniące się od siebie kobiety, które spotykają się na zakupach w salonie Gatty. Każda z nich może tam znaleźć coś dla siebie.
Hasło najnowszej kampanii brzmi: „Odkryj ją na nowo”. Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Emisja spotu rozpocznie się 22 września 2017 r.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowy spot będzie emitowany od 22 września 2017 r. w TVN oraz kobiecych kanałach tematycznych TVN, Polsatu i TVP.
Słuchaj podcastu NowyMarketing