Specjalnie na tę okazję Milka oddaje w ręce konsumentów delikatny adwentowy kalendarz oraz rusza z całym szeregiem aktywacji, w tym ze specjalnie przygotowanymi piosenkami, które przywołają prawdziwą magię przedświątecznych chwil. To największa kampania marki w tym roku.
„Odkryj magię oczekiwania na święta”
W nowej kampanii „Odkryj magię oczekiwania na święta” Milka przypomina, że czas świąteczny rozpoczyna się znacznie wcześniej niż 24 grudnia. Marka zachęca by dzielić się delikatnością z najbliższymi przez cały okres oczekiwania na Boże Narodzenie. Dzięki temu, wspólnie odnajdziemy mnóstwo radości w każdym, nawet najmniejszym przedświątecznym rytuale. To wszystko zaś sprawi, że cały grudzień stanie się naprawdę wyjątkowy.
Zobacz również
Spot reklamowy
Kampanii towarzyszyć będzie 60 i 30 sekundowy spot reklamowy, który można obejrzeć w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, sieci kin Helios czy Multikino oraz w kanałach social media. Bohaterem filmu reklamowego jest mały chłopiec, który nie może doczekać się świąt. Konstruuje w tym celu wehikuł czasu, dzięki któremu pragnie się przenieść prosto do dnia Bożego Narodzenia. Zaraz po wyłączeniu silnika, okazuje się, że stół wigilijny jest nakryty, prezenty czekają już pod choinką, a okienka adwentowego kalendarza są puste. Tak naprawdę za przeniesieniem się w czasie stoi kochająca go rodzina, która dostrzegając starania chłopca, wspólnie „przyspiesza” święta.
Social media
Z dniem pierwszego grudnia (dzień otwarcia kalendarza) kampanii towarzyszyć będą, przygotowane przez agencję VML, animowane filmy z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów kalendarza, m.in. renifera, sowę, wiewiórkę, czy ciastka. Wszystkie będzie można usłyszeć na profilu Facebookowym marki, kanale YouTube Milki oraz w bloku reklamowym tego serwisu, a także w rozgłośniach radiowych RMF, RMF classic.
Outdoor
Dodatkowym działaniem będzie kampania OOH, w której zostaną wykorzystane billboardy w dużym formacie 6×3 oraz reklama na przystankach autobusowych typu citylight. To jednak nie wszystko. Tym razem marka postawiła również na inne, silne działania outdoorowe, za które odpowiedzialna jest agencja Event Factory.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wielkie kalendarze w przestrzeni miejskiej
Jedną z głównych atrakcji będą niewątpliwie 6,5-metrowe, interaktywne adwentowe kalendarze, które są symbolem całej kampanii. Można się włączyć z nimi do zabawy od 1 do 24 grudnia w Łodzi, Poznaniu i Katowicach. Przechodnie będą mieli niepowtarzalną okazję do otwierania wielkich okienek, w których kryć się będą liczne niespodzianki. Kalendarze będą angażować mieszkańców w przestrzeni miejskiej, przez 24 dni – to pierwszy tak długi event. Akcjom w poszczególnych miastach towarzyszyć będą liczne atrakcje m.in. świąteczne piosenki Milka, czy sampling wyjątkowych sezonowych produktów. Jednak głównym zadaniem adwentowych kalendarzy jest zatrzymanie na chwilę przechodniów w przedświątecznym pośpiechu, by wspólnie mogli odkryć prawdziwą magię oczekiwania na święta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
In-store
Marka nie zapomniała również o promocji w wybranych sieciach sklepów, gdzie będzie można otrzymać świąteczne kubki Milka.
„To największa kampania reklamowa marki w tym roku. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych konsumentów, chcieliśmy sprawić, by każdy dzień grudnia był naprawdę wyjątkowy, pełen życzliwości i wiary w najbliższych, bo to właśnie sprawia, że niemożliwe staje się możliwe. O tym są także piosenki śpiewane przez naszych bohaterów. Wraz z kalendarzem adwentowym Milka, który stał się symbolem kampanii „Odkryj magię oczekiwania na święta”, chcemy przypominać naszym konsumentom o delikatności nie tylko w dzień Bożego Narodzenia, ale przez cały grudzień” – mówi Justyna Paul, Brand Manager Milka.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.