Odkryj ukryty talent Maka. Nowa kampania burgerów w McDonald’s

Tego trzeba po prostu spróbować! Tak pysznego, chrupiącego i soczystego kurczaka zjesz właśnie w… Maku. W ramach kontynuacji platformy komunikacyjnej „Odkryj ukryty talent Maka” ruszyła nowa kampania burgerów McCrispy.
O autorze
1 min czytania 2023-10-19

Fot. Materiały prasowe 24/7Communication

Ukryty talent

McDonald’s to sieć popularnych restauracji, znana z kultowych burgerów z wołowiną, frytek, aromatycznej kawy, czy też lodów. Nie wszyscy jednak wiedzą, że można w niej również zjeść pysznego, wysokiej jakości kurczaka. Wraz z poszerzaniem oferty o nowe drobiowe propozycje w menu, marka odkryła przed gośćmi swój niekwestionowany talent do ich przygotowania. Restauracje pod złotymi łukami to doskonały kierunek dla fanów burgerów z kurczakiem – idealnie soczystego i chrupiącego odnaleźć można właśnie w McCrispy.

Soczysty i chrupiący kurczak

Burgery z kurczakiem McCrispy oraz McCrispy Supreme dostępne są w stałej ofercie restauracji McDonald’s. Wyróżnia je nadzwyczajnie soczysta pierś z kurczaka w chrupiącej, złocistej panierce oraz doskonała kompozycja składników. Dla osób ceniących klasyczne smaki świetną propozycję stanowi McCrispy, w którym  pysznego kurczaka uzupełniają dodatki: sałata, pomidor oraz sos miodowo-musztardowy.

Z kolei tych, którzy cenią różnorodność smaków oraz bogactwo dodatków w burgerach, marka zachęca do spróbowania McCrispy Supreme. Poza soczystym i chrupiącym kurczakiem znajdziemy również sałatę batawię, topiony ser cheddar, pikle, czerwoną cebulę i sos miodowo-musztardowy o dymnym aromacie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa kampania

Za strategię, realizację oraz przygotowanie nowego spotu odpowiada agencja DDB Warszawa, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, koordynacją działań w social media Isobar, a działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication.

PS McDonald’s wyjaśnia gościom restauracji, jak daje drugie życie śmieciom

McDonald’s Polska powraca z nową odsłoną kampanii „Jutro zależy od nas” i wyjaśnia gościom, jak działa recykling papierowych opakowań, który w restauracjach sieci z sukcesem funkcjonuje już od ponad dwóch lat. Przy współpracy z polskim rysownikiem, w lokalach McDonald’s można znaleźć specjalną grafikę na opakowaniach i serwetach przedstawiającą proces obiegu zamkniętego, a także grę edukacyjną dostępną w aplikacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Polski oddział McDonald’s wydał oświadczenie w sprawie afery z udziałem celebrytki. Restauracja broni swojego pracownika

Julia von Stein, gwiazda formatu „Królowe życia”, zrugała pracownika okienka McDrive, który poprosił ją o zgaszenie papierosa podczas zamawiania jedzenia. Sieć stanęła w obronie pracowników franczyzobiorcy, którzy po nerwowej sytuacji mieli dostać odpowiednie wsparcie. Internet co jakiś czas żyje jakimś skandalem z udziałem celebryty – ostatnio była to np. sytuacja, w której Caroline Derpienski żąda od Katarzyny Nosowskiej i firmy Danone przeprosin oraz wpłaty 50 mln złotych za użycie jej wizerunku w poście reklamowym.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się