Odkrywając siebie na nowo, czyli kampania Femi Stories na sezon jesień-zima 2020

Rynek odzieżowy to jedna z najbardziej dynamicznych i najprężniej rozwijających się branż w Polsce i na świecie. Wymaga od marek szybkiej reakcji na zmieniające się trendy, oczekiwania klientów i elastyczności w adaptacji strategii do obecnej sytuacji ekonomicznej i gospodarczej.
O autorze
3 min czytania 2020-09-09

Od kilku sezonów marka Femi Stories stawia na pręży rozwój sprzedaży w kanale online (launch na rynku czeskim oraz słowackim) i poszerza swoją ofertę produktową o nowe kategorie. Wprowadzona w sezonie letnim kolekcja Femi Active, kolekcja dla dziewczynek oraz serie limitowane, tj. Hel of a Girl okazały się wielkim sukcesem, dzięki któremu marka odnotowała znaczący wzrost sprzedaży w stosunku do ubiegłego roku. Szybka reakcja na zmiany rynkowe oraz dopasowanie oferty do potrzeb klientów sprawiła, że kolekcja na sezon jesień/zima ‘20/21 przybrała nową, bardziej rozbudowaną formę, która pozwoli stawić czoła wyzwaniom, które stoją przed marką Femi Stories.

Nowa kampania Femi Stories na sezon Jesień/Zima ‘20/21 to krystalicznie czyste turkusowe jeziora, w których można się przejrzeć, szczyty górskie, które wzbudzają w nas szacunek, bajeczne, budzące się ze snu doliny. To podróż w miejsca, które zapierają dech w piersi i skłaniają nas do refleksji.

– Poszukując nowych inspiracji wybraliśmy się do Austrii i Włoch – krajów, które są tak blisko nie tylko Polski, ale przede wszystkim naszego serca. Chcieliśmy odkryć je na nowo i zobaczyć, jak wiele mają nam jeszcze do zaoferowania – mówi Anita Nawarkiewicz, współzałożycielka i projektantka marki.

Autorskie kwiatowe printy, motyw wszechświata i kultowa już panterka w nowej odsłonie podkreślają podróżniczą, dziką naturę dziewczyny Femi, która nie boi się sięgać gwiazd. Nasycone kolory, w tym magenta, głęboki granat i czerwień, zainspirowane bogactwem natury i zmieniającymi się porami roku, dodają nam energii jesienią i przywołują wspomnienia z najpiękniejszych wypraw. Po raz pierwszy w kolekcji pojawiła się kapsuła Snow & Ski, dedykowana wszystkim #FemiGirls, które nie wyobrażają sobie życia bez zimowych szaleństw na stoku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pięć różnych historii, pięć różnych kolekcji kapsułowych. Każda z nich inna, każda zainspirowana emocjami, które odczuwaliśmy w danej chwili doceniając to, co Matka Natura ma nam do zaoferowania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kapsuła „Lost in Space” to historia o przekraczaniu własnych granic i sięganiu po swoje marzenia, bez względu na wszystko. To kolekcja zainspirowana wszystkimi naszymi dziewczynami, które co chwilą udowadniają nam, że nie ma rzeczy niemożliwych i nie boją się sięgać gwiazd. Głęboki granat i żywa czerwień, elementy wszechświata, gwiazdozbiory. Ciepłe, otulające swetry, kultowe już modele bluz Femi i zimowe kurtki to tylko namiastka tego, co znajdziecie w tej kapsule.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W historii „My World Experience” odkryjecie coś zaskakującego. Ikonowy print w panterkę w połączony został z autorskimi wzorami o azteckim charakterze. Przełamany odcień żółtego, odzwierciedlający złotą jesień z ponadczasową bielą i delikatnymi elementami w kolorze pudrowego różu to zestawienie, które nie da o sobie zapomnieć.

Po raz pierwszy w kolekcji pojawiła się jesienna printowana kamizelka z kapturem, długi kardigan i nowy krój kurtek.

„I am Femi” – kolekcja pełna energii, nasyconej magenty i autorskiego kwiatowego printu, którego nie mogło zabraknąć w jesienno-zimowym sezonie. Kobieca, a zarazem drapieżna. Wzór w formie all-over zaaplikowany został na bluzach, ciepłych dresowych spodniach i kurtkach, dając nieskończone możliwości do tworzenia odważnych total loków. Nie zabrakło tu modeli wykonanych z ciepłej flaneli w kratę, nowych krojów sukienek i oversizowych swetrów.

Historia „Wild at Heart” to drugi kwiatowy print, tym razem występujący z odcieniem ciemnego, nasyconego niebieskiego. Jak w każdym sezonie, kapsuła inspirowana była przede wszystkim #FemiGirls, które są naszym najlepszym doradcą i które uwielbiają wzory nawiązujące do natury i jej niesamowitej różnorodności. Przewodni kolor niebieski połączony został z pudrowym różem Femi, a flanelę odkryjecie w miksie odcieni czerni, granatu, różu oraz złamanej bieli.

Zupełna nowość – kolekcja „Magic Everyday” powstała dla wszystkich miłośniczek zimowych szaleństw na stoku, które nie boją się wyróżnić. Snowboardowe wodoodporne i wiatroodporne funkcjonalne kurtki z pasem śnieżnym i dodatkowymi kieszeniami wewnętrznymi przystosowane są do jazdy w każdym warunkach, tak samo jak pasujące do nich kolorystycznie spodnie. W tej kolekcji znajdziecie wszystko, czego potrzebujecie do aktywnego spędzania czasu – odzież termiczną, ciepłe polary, bluzy z kapturem w odcieniu mięty z autorskim górskim wzorem jak i całą gamę akcesoriów – od zimowych opasek, przez bakle, czapki aż po skarpetki snowboardowe.

Idąc w myśl zrównoważonego rozwoju w kolekcji Femi Stories na sezon jesień/zima ‘20/21 pojawiły się ekologiczne opakowania: folie z recyklingu oraz biodegradowalne.